خوش آمديد,
مهمان
|
|
به نام خدا
خلاصه بحث جلسه 4 _ در مورد کوه یخ صحبت شد که حداکثر15%از کلیه مشتریان ناراضی شکایت میکنند و حدود 85%مشتریان ناراضی خاموش میمانندو شکایتی نمیکنند. _تعریف مشتری:کلیه انسان هایی که توانایی وتمایل خرید کالا و یا خدماتی را دارند _فروشنده :در ارائه یک ارزش ارزشی را ارائه میکند _به گونه ای مشتری را ارزیابی کنیم که مجذوب به وفاداری شود _علل نارضایتی مشتریان:72%بیتفاوتی کارکنان(که مهم ترینشان است).14%کیفیت کالا و خدمات 9%قیمت.5%سایر دلایل _فقط 15%از مشتریان ناراضی نارضایتی خود رابا مدیران مطرح میکنند |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|