خوش آمديد,
مهمان
|
|
درود بر دانشجویان گرامی
دانشجویان موظف هستند از بین موارد ارسالی یک مورد را به صلاح دید خود انتخاب نمایند و در مورد آن مطالعه و تحقیق نمایند. مهلت ارایه مطالب تا 20 تیر ماه می باشد. تسلط دانشجو به مطالب مورد تحقیق الزامی است و یک مصاحبه شفاهی نیز خواهید داشت. با تشکر 1. برای رسیدن به یک سطح از فروش حرفه ای از چه مکانیزم روانشناسی بایستی بهره برد؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 2. آیا برای بهتر شدن روند مشتری باید از ساختار سازمانی شروع کرد؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 3. چرا سازمان ها در روند فروش خود مشکل دارند؟ دو سازمان بومی را با هم مقایسه نمایید. 4. اگر قرار باشد فرآیند مهندسی فروش را اولویت بندی کنید از چه معیاری استفاده می کنید؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 5. اصول موفقیت در خرده فروش چیست؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 6. مزایای یک مشتری راضی در چه مواردی خلاصه می شود؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: جواد فاتحی نسب, احسان اعرابيان, مبینا ایاز, پژمان پاشائی, معصومه خدایی, ناصر شاکر, محمود فرنیا, رضا فلکدین, حامد قیض اله زاده, رضا منصوری الموتی, ابوالفضل ولی زاده اصفهانی, مظفر حسینی قجلو, امیرعباس راددوست, قدرت الله محمدی, مسعود مهاجرمیلانی, سیدامیرمحمد نواب کاشانی, امیر یارمحمدی
|
|
با تشکر از استاد بزرگوار جناب آقای پوراشراف
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: رضا منصوری الموتی, مظفر حسینی قجلو
|
|
با تشکر از استاد بزرگوار جناب آقای پوراشراف
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر پوراشراف؛ تحقیق اینجانب حامد فیض اله زاده در خصوص ایزار موفقیت در خرده فروشی جهت استحضار و صدور هرگونه اوامر ارشادی تقدیم میگردد. با احترام مجدد
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مظفر حسینی قجلو, سیدامیرمحمد نواب کاشانی
|
|
با تشکر از زحمات استاد پور اشراف عزیز
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
باتشکر از شما
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مظفر حسینی قجلو
|