خوش آمديد,
مهمان
|
|
راههای اعتمادسازی درفروش
۱-صداقت در کار (عدم فروش محصول معیوب ). ۲-وفاداری به عهد: درصورتیکه قولی به مشتری میدهید حتماً در انجامش دقت لازم را داشته باشید. ۳-عذرخواهی کردن: در زمان اشتباه بهجای اصرار کردن و دعوای پینک پونگی. ۴- دیدن درست مشتری: هرکسی نیاز به دیده شدن دارد یک نفر با یک سلام و یک نفر با یک خدا قوت گفتن است. ۵- دسته بندی مشتریان خود را ازنظر حساسیت به رفتار خرید. ۶- صبر و تحمل سختیها در مقابل مشتری. بعضی از حس های مهم در مشتری مداری ۱- ترس از دست دادن کسی که روغن مایع بدون کلسترول میخرد به دلیل ترس از گرفتن رگهای خود توسط چربی . ۲- تقلید از دیگران خرید لباسهای مد روز درواقع همرنگ شدن با جماعتی است که دوستشان داریم. ۳- امید به کسب منفعتی در آینده شرکت در کلاسهای هنری مثل نقاشی و یا ساز به امید یادگرفتن یک منافعی در آینده است و یا شرکت در قرعهکشیهای و خریدهای که بالاتر از یک سقف خرید شامل جایزه میشود. ۴- ایجاد حس امنیت خرید دزدگیر جهت ماشین درواقع حس امنیت ما را بالا میبرد. ۵- عشق به خانواده خرید کیک تولد برای فرزند معمولاً مشتریانی که با این نوع انگیزه خرید انجام میدهند، الگوهای تصمیمگیری و معیارهای متفاوتی برای انتخاب محصول یا چانهزنی بر سر قیمت دارند. ۶- لذت شخصی خریدهای تلفنی و بدون برنامه در این دسته قرار میگیرند. 7- خرید لوکس خرید محصولات مارکدار برای ایجاد تفاوت بیشتر با بقیه و یا دیده شدن در جمع دوستان. |
آخرين ويرايش: 3 سال 11 ماه ago توسط علی پوراشراف.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: جواد فاتحی نسب, احسان اعرابيان, راضیه کوچکی, مبینا ایاز, طاهره ابریشم کش, پژمان پاشائی, معصومه خدایی, محمود فرنیا, رضا فلکدین, حامد قیض اله زاده, مصطفی محمدزاده, زهرا حاجی رمضانی, مظفر حسینی قجلو, امیرعباس راددوست, قدرت الله محمدی, مسعود مهاجرمیلانی, سیدامیرمحمد نواب کاشانی, امیر یارمحمدی
|