شنبه, 29 ارديبهشت 1403

 



موضوع: پیشنهاد سطح مدیریتی

پیشنهاد سطح مدیریتی 9 سال 8 ماه ago #99497

مدیریت عالی:
زیرا مدیریت عالی شامل یک گروه کوچک می باشد که با همفکری و مشارکت استراتژی های سازمان و برنامه های سازمان را تهیه و تدوین می کنند . ونسبت به مدیران میانی که اجرای سیاستهای سازمان را رهبری می کنند و رابط میان مدیران عملیاتی و عالی هستند و نیز مدیران عملیاتی که در پایین ترین سطح سازمان قراردارند و نیز مسول کار دیگران هستند ار ارامش بیشتری برخوردار هستند. و از درگیری ذهنی مربوط به مشکلات روابط انسانی و اجتماعی کمتری برخوردار است
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پیشنهاد سطح مدیریتی 9 سال 8 ماه ago #99507

سلام
لطفا جواب سوالات را با هم ارسال نمایید این مطلب را بارها تکرار کردم ولی کسی توجه ندارد متاسفانه
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پیشنهاد سطح مدیریتی 9 سال 8 ماه ago #99734

مدیران عالی
مدیران عالی، مسئولیت بررسی و ایجاد هماهنگی با محیط‌های خارجی و دیگر سازمان‌ها را برعهده داشته و باید از فرصت‌های محیط بیرون استفاده نمایند.
این مدیران، غالبا در جامعه در معاملات تجاری و در مذاکرات با دولت، نماینده سازمان خود هستند. آنان، بیشتر وقت خود را صرف صحبت با مدیران عالی سایر مؤسسات و افراد خارج از سازمان می‌کنند. مدیری که در نقش‌های عملیاتی و میانی موفق بوده، معمولا می‌تواند به مدیریت عالی راه یابد. بخش اعظم کار مدیران عالی، از نظر پویایی و مشغله، نظیر کار مدیران عملیاتی است؛ با این تفاوت که اینان برنامه‌ریزی‌های جامع و بلندمدت‌تری را در حوزه فعالیت گسترده‌تر و عوامل وضعی متنوع‌تری، طرّاحی یا مورد بررسی قرار می‌دهند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

پیشنهاد سطح مدیریتی 9 سال 8 ماه ago #99770

سلام ومتشکرم
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مژگان خسروی رستمی