خوش آمديد,
مهمان
|
|
سلام و از شما متشکرم
ولی بهتر است فایل پیوست نفرمایید و در همین جا مطالب را تایپ کنید.سپاس |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام پاسخ شما مشاهده شد متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ابعاد سازمان
ساختاري – محتوايي ساختاري رسمي بودن : ميزان اسناد ومدارك موجود در سازمان نشان دهنده اعتبار سازمان مي باشد . تخصصي بودن : سازمان تا چه اندازه كارها ، فعاليتها ووظايف خود را جدا نموده است . محتوايي اندازه سازمان : بزرگي سازمان كه از طريق تعداد افرادوكاركنان مشخص مي گردد. تكنولوژي سازمان : عمليات وروشهاي توليد كالا وخدمات محيط : عواملي كه در داخل وخارج سازمان وجود دارد . استراتژي سازمان: هدف وشيوه رقابتي سازمان كه آن را از ساير سازمانها جدا مي كند . فرهنگ : مجموعه ارزشها وبايدها ونبايدها وهنجارها كه افراد يك سازمان آن را قبول كرده اند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ابعاد سازمان
ساختاري – محتوايي ساختاري رسمي بودن : ميزان اسناد ومدارك موجود در سازمان نشان دهنده اعتبار سازمان مي باشد . تخصصي بودن : سازمان تا چه اندازه كا رها ، فعاليتها ووظايف خود را جدا نموده است . محتوايي اندازه سازمان : بزرگي سازمان كه از طريق تعداد افرادوكاركنان مشخص مي گردد. تكنولوژي سازمان : عمليات وروشهاي توليد كالا وخدمات محيط : عواملي كه در داخل وخارج سازمان وجود دارد . استراتژي سازمان: هدف وشيوه رقابتي سازمان كه آن را از ساير سازمانها جدا مي كند . فرهنگ : مجموعه ارزشها وبايدها ونبايدها وهنجارها كه افراد يك سازمان آن را قبول كرده اند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
به نام خدا
با عرض پوزش خدمت استاد گرامی خانم خسروی ابعاد سازمانی عبارت است از : -رسمی بودن: اسناد و مدارک موجود در سازمان نشان دهنده اعتبار سازمان است - تخصصی بودن: تقسیم کار به وظایف و فعالیتها - سلسله مراتب اختیارات: - هرفرد گزارش خود را برای چه کسی بیان می کند. - حیطه نظارت هر مدیر چیست ؟ - داشتن استاندارد:داشتن روش یکسان و مناسب - پیچیدگی : تعداد کارها و سیستم های فرعی که شامل : 1- عمودی : تعداد سطوح درسلسله مراتب 2- افقی: تعداد اشخاص که به صوردت افقی کار می کنند.و زیر مجموعه یک بخش می باشند. 3- فضایی: محلها و مناطقی که سازمان در آنجا شعبه دارد. - متمرکز بودن: تصمیمات چگونه اتخاذ می شود. - حرفه ای بودن : تخصص – تحصیلات و تجربه افراد - نسبت های پرسنلی: به کارگیری افراد برای وظایف مختلف محتوایی : 1- اندازه سازمان : اندازه سازمان که از طریق تعداد افراد و کارکنان مشخص میشود 2- تکنولوژی سازمان: عملیات و روشهای تولید کالا و خدمات 3- محیط سازمانی: عوامل داخلی و خارجی که برسازمان اثر می گذارند. 4- استراتژی سازمان: سیاست ها و خط مشی های رقابتی سازمان که باعث جدایی یک سازمان از سازمانهای دیگر می گردد. 5- فرهنگ: مجموعه ای از ارزش ها و بایدها و نبایدها و تفاهم هایی که افراد سازمان آنها را قبول کرده اند. والسلام |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|