خوش آمديد,
مهمان
|
|
در مورد بقیه تاکتیک های خبری شامل موارد ذیل تدریس شد :
-1- تاکتیک اطلاعات سری [/b][/b]: خبر به صورت طبقه بندی و مرحله ای ودر صورت نیاز انجام میشود . 2-تاکتیک نشت نشت هدایت شده : در این تاکتیک هدف از قبل مشخص شده و اخبار گزینشی با این دهف اصابت کند . 3- تاکتی ماساژ پیام : خبر های که ارز دولت بیرون می آید و طرز فکری دولت را نشان میدهد . که خود این پیام به بخشهای مختلف تقسیم میشود . الف :تاکتیک حذف ، تاکتیک کلی بافی ، تاکتیک زمان بندی ، تاکتیک قطره چکانی ، تاکتیک موجی ،تاکتیک تبخیر ،تاکتیک بازگشتی ، تاکتیک دروغ بزرگ و فوریت بخشیدن ساختگی به خبر که در بعضی مواقع در خبر های 60 ثانیه کار برد دارد . با تشکر محسن رحیم بیک |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|