خوش آمديد,
مهمان
|
|
باسلام و احترام
خلاصه کنفرانس مورخه 6/6/93 به شرح ذیل تقدیم می گردد. تعریف تبلیغات:یکی از ابزار های مهم ارتباطی در کسب و کار می باشد. موفقیت شرکت ها در گرو فعالیت های آن هاست . شرکت ها و سازمان ها بدون در نظر گرفتن نتایج حاصل از تبلیغات سال گذشته ، بودجه بیشتری برای تبلیغات سال بعد خود تصویب نموده و هزینه می کنند. وجود کالا های متشابقه در نتیجه ایجاد رقابت میان سازمان ها و نیاز هرچه بیشتر به جذب و حفظ مشتری،کسب و کارها را به نو آوری در تبلیغات وادار می کند. تبلیغات یکی از مهمترین مسائل در بازار امروز است و بیان کننده شعار مردم است ( حق خود را انتخاب کنید) استفاده کردن از تبلیغات تو در تو یعنی گنجانیدن یک تبلیغ در میان تبلیغات دیگر مانند بروشورهای تبلیغاتی ، پیاده کردن فضاهای خالی در مسیرهای پر تردد مانند تبلیغ بر روی پله برقی که هیچ کس انتظار ندارد وقتی با پله برقی بالا و پائین می رویم زیر پایش تصاویر تبلیغاتی مشاهده کند و آن تصویر در ذهنش خواهد ماند. مثال: برروی یک کامیون مشاهده می کنید که یک تبلیغ خیلی بزرگ روی کانتینر حک شده مانند (سریال پایتخت که در عید نوروز پخش شد رو ی کانتینر تبلیغ مجتمع تجاری اطلس مال حک شده ) تو یاد و خاطرها ماند. باتجدیداحترام |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|