سه شنبه, 01 خرداد 1403

 



موضوع: ارسال متن انگلیسی در خصوص بازاریابی و ترجمه آن

ارسال متن انگلیسی در خصوص بازاریابی و ترجمه آن 9 سال 8 ماه ago #100748

Marketing and advertising tips
how to write a strategic marketing plan or business strategy, marketing and advertising tips, internet and website marketing tips
This is a simple guide to marketing, strategic business planning, advertising and promotion and sales lead generation, for small UK businesses especially. With tips and techniques for advertising and PR, for non-marketing managers, and for marketing and advertising professionals too; this is marketing and advertising made simple. Also some easy tips on website design, internet advertising and marketing.
While much of this marketing theory page was written a while ago generally the principles apply just the same, if fact many of these basic pointers are good reminders of some of the simple things that are easy to overlook in these modern distracting times.
Incidentally, where references are made to the UK there will commonly be equivalent methods and processes and suppliers that are applicable in other countries.
N.B. Spelling: mainly for search reasons, UK-English and US-English spellings of organisation/organization are used on this page. Aside from this, the preferred UK-English spellings are generally used. Change the spellings for your own situation if using these materials in teaching and training notes.

a fundamental aspect of modern marketing
First, here's something that is fast becoming the most fundamental aspects of marketing to get right, especially if you want to build a truly sustainable high quality organisation (of any size) in the modern age:
Ensure the ethics and philosophy of your organisation are good and sound. This might seem a bit tangential to marketing and business, and rather difficult to measure, nevertheless...
Price is no longer the king, if it ever was. Value no longer rules, if ever it did. Quality of service and product is not the deciding factor.
Today what truly matters is ethical and philosophical quality - from the bottom to the top - in every respect - across every dimension of the organisation


بازاریابی و تیترهای تبلیغاتی

چگونگی نوشتن استراتژی طرح بازاریابی یا کسب و کار ، بازاریابی و تیترهای تبلیغاتی، اینترنت و برند اگهی تجاری از طریق وب سایت.
1- این یک راهنمای اسان برای بازار یابی ، استراتژی طرح کسب و کار – اگهی تجاری و ارتقا و تولید و ایجاد فروش بالا مخصوصا یو کی کوتاه برای کسب و کار، با تیترها و اگهی و پی ار برای مدیران غیر حرفه ای، و همچنین برای برای بازاریابی و تبلیغ حرفه ای، این یک شکل ساخت ساده بازاریابی و تبلیغ است. و نیز برخی تیترهای اسان بر روی طرح وبسایت و تبلیغ اینترنتی و بازاریابی.
2- در حالیکه بسیاری از این تئوریهای بازاریابی بصورت مکتوب نوشته شده استو در حالیکه اجرای اصول اولیه به همان صورت بوده است اگر چنانچه حقیقی باشد این بهتر بودن اشاره گرها از بقیه به آسان بودن تسلط در این زمان مدرن منحرف کننده ، کمک میکند.
3- ضمنا زمانیکه مرجعی برای انگلیس ساخته میشود انجا معمولا روشها و فرایندها و تهیه کننده های مساوی خواهد بود و در کشورهای دیگر اجرا شدنی است
4- تلفظ و هجی کردن ، اکثرا برای جستجو، تلفظ امریکای یا انگلیسی سازمان بر روی این صفحه استفاده میشود گذشته از این معمولا تلفظ انگلیسی استفاده میشود.تغییر هجاکردن بر اساس موقعیت مکانی و یادگرفتن و اموزش برای خودش است
جنبه اصلی بازاریابی مدرن
1-اول اینکه بعضی چیزها اینجا سریعتر جنبه اصلی بازاریابی را بدست می اورند.در حقیقت اگر شما بخواهید صادقانه یک سازمان پایدار را در هر سایزی در عصر مدرن بسازید
2- مطمئن شوید اخلاقیات و فلسفه تشکیلات شما خوب و بی عیب استوار باشد این ممکن است به نظر برسد بازاریابی و کسب و کار مماس با هم باشند.و اندازه گیری ان سخت است
3-قیمت بیشتر شاه نیست اگر همیشه باشدقیمت بیشتر نقش نیست اگر همیشه باشد کیفیت خدمت و تولید یک عامل تصمیم گیری نیست.
4- امروز چه صادقانه مسئله ایست ان اخلاق و و کیفیت حکیمانه از پایین به بالا در هر رجوع و در هر فاصله ای از تشکیلات.
موضوع بسته شد.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نوشین نامی
مدیران انجمن: نوشین نامی