شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



موضوع: سلام خدمت استاد عزیزم

سلام خدمت استاد عزیزم 9 سال 10 ماه ago #90639

بیمه ملت در یک نگاه
شرکت بیمه ملت (سهامی عام) با مجوز شماره 23863 بیمــه مرکزی جمهوری اسلامی ایـران مورخ 1382/9/4 بر اساس قانون تاسیس بیمه گری تــاسیس گردیـد و در تاریخ 1382/8/2 تحت شماره 211230 و در شناسه ملی 10102526951 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است. سرمایه اولیه شرکت در زمان تاسیس 200 میلیارد ریال و سپس در تاریخ 1384/4/24 ابتدا به 1200 میلیارد ریال و بعد از آن طی مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1390/11/19 در شهریور ماه 1391 به 1500 میلیارد ریال افزایش یافت.
بيمه ملت،‌ داراي توانايي و تجربه بسيار در ارائه محصولات متنوع بيمه اي به اشخاص حقيقي و نيز صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقي مي باشد. تيم مديريتي بيمه ملت،‌ سابقه اي 30 ساله در زمينه بيمه و موضوعات فني در اختيار دارند. كاركنان واحد صدور داراي تجربه بسيار در صدور انواع بيمه نامه هستند. تلفيق مجموعه مهارتها و ارتباطات صنعتي باعث ايجاد نظامي پيشرو و متحول در ارائه خدمات بهينه به مشتريان،‌ ايجاد رضايتمندي در آنها و كسب استانداردهاي بيمه اي شده است.
بیمه ملت :
بزرگترین بیمه خصوصی کشور با سرمایه پرداخت شده 1500 میلیارد ریال
اولین بیمه الکترونیک کشور
دارای شبکه فروش و نمایندگی های فعال در گستره وسیع کشور
برخوردار از پیشرفته ترین تکنولوژی اطلاعات
سازمانی یادگیرنده با دانش، تجربه و نیروهای انسانی کارآمد
با پیوندی جهانی و همکاران بزرگ بین المللی
بیمه گری اتکایی برای سایر شرکتهای بیمه

استراتژي شركتي
با توجه به اهداف شركت بيمه ملت،‌ استراتژي هاي زير مورد توجه قرار گرفته است.
- نوآوری در ارائه خدمات
- اطمینان بخشی به بیمه گذاران
- توسعه، کارآفرینی ، بهره وری و یکپارچه سازی سیستمها
- ایجاد ارزش افزوده اقتصادی برای همه ذینفعان

- همكاري با شركتهاي بيمه بين المللي و شركتهاي بيمه گر اتكايي
- كمك به دولت براي ايجاد رقابت سالم،‌ توسعه بخش خصوصي، ايجاد فرصتهاي شغلي، ايجاد محصولات و خدمات جديد بيمه اي و كمك در افزايش توليد ناخالص داخلي

حاكميت شركتي
مديران شركت بيمه ملت، با توجه كامل به مبحث حاكميت شركتي بالاترين استانداردهاي شفافيت، مسئوليت پذيري و صداقت را در كسب و كار و فعاليت هاي مديريتي خود لحاظ مي كنند. اعتقاد بيمه ملت بر اين است كه اجراي اصول و عملكرد بهينه حاكميت شركتي در فرآيند مديريت،‌ بهترين راه در كسب موفقيت، ‌پيشرفت و ايجاد ارزش افزوده براي سهامداران و حافظ منافع مالي شركت خواهد بود.

فلسفه مديريت
شركت بيمه ملت،‌ با اختصاص هزينه براي نيروي انساني و تكنولوژي هاي روز، به ايجاد و تامين پوششهاي برتر بيمه اي و ارائه خدمات مرتبط مي پردازد و در تلاش است تا پايه هاي جامعه محلي و بين المللي بهتري را بنا نمايد.
فلسفه مديريت ارشد بيمه ملت نشانگر تصميم قاطع وي در انجام اقداماتي براي شكوفايي و رفاه تمامي ملت ايران است. در شركت بيمه ملت، تيم مديريت بر اين باور است كه موفقيت در ايجاد رفاه و آرامش براي مردم به نحوه اداره شركت بستگي دارد. هدف شركت بيمه ملت، تامين آينده با بيمه نمودن مردم است.

متخصصان و زمينه هاي فعاليت
موسسان بيمه ملت با تلفيق بهترين افكار و بهترين قابليت ها بر اين باور هستند كه بيمه عاملي مهم در ايجاد آرامش و آسايش در زندگي بوده و كارايي و تاثير كسب و كار را افزايش مي دهد.
شركت بيمه ملت،‌ خدمات كاملي را به بخش دولتي، بانكها، بازار سرمايه،‌ صنايع مختلف،‌ شركتهاي خدماتي و بخش
خصوصي ارائه مي نمايد.
شركت بيمه ملت‌، روش هاي جديدي را براي بيمه نمودن زمان، ‌سرمايه،‌ منابع انساني با استفاده از پيشرفته ترين روشها و دستاوردها بكار مي گيرد.

زمينه هاي فعاليت
1- صدور انواع بيمه نامه ها
2- بيمه اتكايي
3- آموزش
4- صدور بيمه نامه مشترك با همكاري شركتهاي بزرگ بين المللي بيمه
5- بيمه الكترونيك
6- ارزيابي و مديريت ريسك
7- ارزيابي خسارت
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

سلام خدمت استاد عزیزم 9 سال 10 ماه ago #91483

سلام
فایل ارسالی چون تحت وب است قابل مشاهده نیست. چون قبلاً فایل خود را فرستاده بودید. کار شما ارزیابی خواهد شد ممنون
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مهین ظریفیان جولایی