یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

 



موضوع: فرآيند كار تبليغات دهندگان

فرآيند كار تبليغات دهندگان 9 سال 11 ماه ago #87922

1- برنامه ريزي تبليغات:
در اين فاز متخصصان بازاريابي، برنامه تبليغات را استخراج مي كنند كه اين برنامه مبتني بر يك استراتژي بازاريابي خوب تبيين شده است. اين برنامه، هدفگيري محصول و نيز هدفگيري مشتري را مشخص مي كند. براساس نتايج تحليل ها، بازاريابان برنامه اي تدوين مي كنند كه در اين برنامه نوع رسانه، ناشر، نحوه ارايه، مخاطبان، برنامه ارسال و محتواي تبليغات مشخص شده است.
2- طراحي تبليغات:
در اين فاز طراحان، اقدام به طراحي و ساخت تبليغ مي كنند.
3- جستجوي فضاي تبليغاتي:
در اين فاز تبليغ دهندگان، سايت هاي منتخب را به منظور يافتن فضاهاي تبليغاتي مطلوب جستجو مي كنند. سپس به منظور دستيابي به يك توافق با صاحبان سايت ها وارد مذاكره مي شوند. يكي از نتايج اين مذاكرات عقد قرارداد تبليغاتي است با انتخاب فضاي تبليغاتي، شيوه پرداخت نيز مشخص مي شود. در پايان، تبليغات ايجاد شده جهت نمايش به وب سايت ها ارسال مي شود.
4- سنجش اثربخشي تبليغات:
در طول اين فاز اطلاعات جمع آوري شده از عملكرد تبليغات تحليل شده و براي رسيدگي به مسايل و سنجش ميزان تاثير آنها بر مخاطبان اينترنتي ارزيابي مي شود.
5- تسويه مالي:
بعد از ارسال (نمايش) تبليغ، تبليغ دهنده بابت تبليغات ارسال شده(نمايش داده شده) بر اساس قرارداد، مبلغي را به صاحب وب سايت پرداخت مي كند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

فرآيند كار تبليغات دهندگان 9 سال 10 ماه ago #89371

با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از بحث فرایند فعالیت تبلیغات دهندگان اینترنتی می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی