خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- تبليغات اينترنتي براي محصولاتي كه در حجم زياد توزيع شده اند مناسب است، به ويژه محصولاتي كه بين المللي هستند. در مقابل براي محصولاتي كه بسيار تخصصي هستند و در حجم كم توزيع شده اند، چندان مناسب نيست.
2- تبليغات اينترنتي براي خريدهايي كه از قبل تصميم آن گرفته شده است بسيار مناسب است. 3- گرايش به استفاده از تبليغات اينترنتي بيشتر در سطح شركت تا در سطح كالاهاي مصرفي 4- تبليغات اينترنتي براي آن دسته از كالاهاي مصرفي كه خريدشان به انتخاب در نقطه نهايي خريد بستگي دارد، چندان مناسب نيست. 5- بكارگيري تبليغات اينترنتي براي محصولات و خدماتي كه نيازمند اطلاعات تكميلي هستند نتيجه بهتري دارد، مانند خدمات مسافرتي، حمل و نقل و گردشگري. 6- يكي از استفاده هاي گسترده رسانه الكترونيك براي ورزش ها است. البته بيشتر مخاطبان موضوعات ورزشي، مردها هستند. 7- رسانه الكترونيك براي محصولات مرتبط با كامپيوتر، نرم افزارها و مواردي از اين قبيل بسيار مناسب است. 8- اين رسانه براي خريدهاي راه دور (البته در سطح محلي) مانند سفارش مواد غذايي، خواروبار و ... مناسب است. 9- اكثر معاملات شركت با مشتريان مي توانند به رسانه الكترونيك دسترسي داشته باشند، درحالي كه حداقل نيمي از خريداران محصولات مصرفي هنوز به اينترنت دسترسي ندارند. 10- تبليغ در رسانه هاي ديگر براي افزايش سطح پوشش و جلب توجه 11- ارجاع مخاطبان به يك وب سايت براي دريافت اطلاعات تكميلي
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از پیگیری های شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از بحث برتری های تبلیغات اینترنتی می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|