خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- امكان هدفگيري مخاطباني كه موضوع مورد علاقه آنها جستجو مي شود.
2- اتلاف كمتر منابع نسبت به رسانه هاي ديگر 3- امكان دسترسي به تركيب مناسبي از مخاطبان 4- قابليت انتقال پيام در تمام ساعات شبانه روز 5- توانايي درخواست اطلاعات گسترده و جزيي 6- برخورداري از سطح پوشش محلي و بين المللي 7- تعاملي بودن 8- امكان برقراري تماس شخصي با تك تك مخاطبان 9- ايجاد فرصت براي جمع آوري داده ها و اطلاعات مخاطبان 10- قابليت تشريح و نمايش جزئيات 11- امكان ورود به مراحل بعد از تبليغات مانند: • برقراري تماس براي فروش • ارائه نمونه محصول • ارائه اطلاعات تكميلي يا مشخصات محصول • انجام فروش به صورت آنلاين
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از دقت نظر و پیگیری های شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از بحث مزایای تبلیغات اینترنتی می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|