خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- بازاريابي الكترونيكي:
عبارت است از استفاده از وب به عنوان يك بازار فيزيكي. 2- تجارت الكترونيكي: عبارت است از استفاده گسترده از محيط وب براي انجام عمليات خريد و فروش. 3- ارتباطات الكترونيكي: عمومي ترين استفاده از محيط وب، بكارگيري آن به عنوان يك ابزار ارتباطي است. 4- كاربرد معاملاتي: عبارت است از استفاده از وب به عنوان محيطي براي انجام يك سري از معاملات. 5- ارايه كاتالوگ: اينترنت يك ابزار مفيد براي دسترسي به فهرست قيمت محصولات و مواردي از اين قبيل است. تهيه كاتالوگ هاي اينترنتي و نمايش در فضاي وب جهت استفاده مخاطبان 6- مديريت دانش: رسانه هاي الكترونيك در جريان داده، مبادله داده و انتخاب داده سودمند بوده و مي توانند در شكل دهي يك بانك دانش، موثر واقع شوند. 7- كاربرد ترويجي: وب سايت ها معمولاً همراه با معرفي محصولات و خدمات، يك عامل ترويجي نيز ارايه مي كنند. 8- كاربرد تبليغاتي: رسانه الكترونيك مي تواند پيام هاي تبليغاتي را در اشكال مختلف انتقال دهد. در واقع وب، هم يك رسانه تبليغاتي است و هم بخشي فرعي از ديگر وظايف ارتباطات الكترونيك
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات و پیگیری های شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از بحث انواع فعالیتهای رسلنه های الکترونیک می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|