یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ‹‹ مهمترين فعاليت هاي رسانه هاي الكترونيك ››

‹‹ مهمترين فعاليت هاي رسانه هاي الكترونيك ›› 9 سال 11 ماه ago #87910

1- بازاريابي الكترونيكي:
عبارت است از استفاده از وب به عنوان يك بازار فيزيكي.

2- تجارت الكترونيكي:
عبارت است از استفاده گسترده از محيط وب براي انجام عمليات خريد و فروش.

3- ارتباطات الكترونيكي:
عمومي ترين استفاده از محيط وب، بكارگيري آن به عنوان يك ابزار ارتباطي است.

4- كاربرد معاملاتي:
عبارت است از استفاده از وب به عنوان محيطي براي انجام يك سري از معاملات.

5- ارايه كاتالوگ:
اينترنت يك ابزار مفيد براي دسترسي به فهرست قيمت محصولات و مواردي از اين قبيل است. تهيه كاتالوگ هاي اينترنتي و نمايش در فضاي وب جهت استفاده مخاطبان

6- مديريت دانش:
رسانه هاي الكترونيك در جريان داده، مبادله داده و انتخاب داده سودمند بوده و مي توانند در شكل دهي يك بانك دانش، موثر واقع شوند.

7- كاربرد ترويجي:
وب سايت ها معمولاً همراه با معرفي محصولات و خدمات، يك عامل ترويجي نيز ارايه مي كنند.

8- كاربرد تبليغاتي:
رسانه الكترونيك مي تواند پيام هاي تبليغاتي را در اشكال مختلف انتقال دهد. در واقع وب، هم يك رسانه تبليغاتي است و هم بخشي فرعي از ديگر وظايف ارتباطات الكترونيك
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

‹‹ مهمترين فعاليت هاي رسانه هاي الكترونيك ›› 9 سال 10 ماه ago #89364

با سلام و تشکر از زحمات و پیگیری های شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از بحث انواع فعالیتهای رسلنه های الکترونیک می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی