دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ترجمه درس هشتم

ترجمه درس هشتم 9 سال 11 ماه ago #77336

سركار خانم قندي عزيز ضمن سلام و خسته نباشيد.

بسمه تعالي
درس هشتم درس زبان انگليسي:
چگونه آگهي موثر واقع ميشه در نتيجه ارتباط
آگهي در ارتباط بازاريابي از همه چيز مطمئن تر است. و اولين شكل ارتباطي است. به عبارتي عامل موثر تشخيص است و يك پيام به مصرف كننده درباره مارك جنس و برند آن است. و اطلاعات رابراي فراهم كردن تهيه مارك خبردار مي كند. او همچنين جستجو مي كند ايجاد كردن برخي نوع پاسخ اينچنيني وپرسش فروش و يا ديدن و جاهاي وب را. ديويد اوگليوي عقيده دارد آگهي از يك گفتگوي شخصي هركس بيش ترين معامله آگهي شخصي نيست يا متقابلا" از يك گفتگوست زيرا انبوه مردم در ارتباط اعتماد مي كنند. اگرچه ساير شكل ها از چنين ارتباط بازاريابي فروش ، اشخاص از راه دور است كه با تماس شخص حركت (جنس) مي كند . آقاي اوليوي در مقايسه رقابت را ناديده گرفته كه براي بدست آوردن بايد تا حد زيادي مواظب بي علاقه گي درارتباط جمعي و اجازه شنوندگان شد.
طبق پاراگراف يك آگهي موثر:
درست كردن تعدادي از انواع پاسخ اين قبيل سوالات :
هيچ پاسخي درست نيست.
بنابراين چگونگي كارهاي ارتباطي و بكاربردن خيلي خوب كه در آگهي رسانه هاي جمعي تشريح مي شود و ارتباط جمعي است يك روش خارجي ومهم.
مدل نشان دادن چگونگي كارهاي مهم ارتباط جمعي است كه طبيعتا" يك يا دو راه جريان كار با مكالمه پيام است. ارتباط متقابل و ارتباط دو طرفه است.
ديالوگ و بازاريابي ارتباطي است موثر كه هدايت گر است. تفاوت بين يك و دو ارتباط دو طرفه است كه اين ارتباط متقابل به رسيدگي كردن مدل ارتباطي و ملاحظه كردن آگهي، بطور نمونه منبع آگهي كمك ميشه بوسيله واسطه. باهم تصميم گرفتن موضوع پيام و تبليغات در شرايط از عوامل آنها خواستن پيام و اجازه دادن به مصرف كننده همانطور نشان ميدهد به يكديگر:
ارتباط جمعي همان ارتباط تعاملي است.
ارتباط جمعي است يك راه و ارتباط تعاملي است يك ارتباط متقابل.


ارتباط جمعي است يك ارتباط دوطرفه و ارتباط تعاملي دوطرفه.
ارتباط جمعي است ارتباط تعاملي و يك ارتباط دوطرفه
از اون ميشه اينطور استنباط كرد كه :
دو راه ارتباطي تعاملي است.
يك راه ارتباطي تعاملي است.
هردو آنها تعاملي است.
اگر روند ارتباطي با عمل شكست مواجه شد مصرف كننده نمي تواند دريافت كند مفهوم پيام را و تلاش ارتباطي بي اثر ميشود. دوره پيام است آگهي يا ساير ارتباط بازاريابي، چنين مطبوعات رهايي از نشان فروشگاه ، جزوه، يا صفحه وب. پيام ممكنه وشته بيرون در كلمات بوسيله آگهي هاي زيادي عنصر بصري همچنين بردن معني واقعيت بعضي پيامهاي آگهي بصري دارد . حركت پيام رسانه متوسطه . در آگهي كه تمايل دارد به روزنامه و مجله در چاپ، پخش برنامه راديو و تلويزيون دارد، اينترنت و ساير اشكال خارج از رسانه همچنين خارج از منزل اعلان ميشودساير رسانه ها ازجمله تلفن ،فاكس وغيره.
چه مي كند نويسنده معني بوسيله عبارت اگر روند ارتباط با عمل شكست مواجه شود؟
مصرف كننده نميتونه دريافت كنه پيام را بدون درنظر گرفتن تبليغ.
اگر مصرف كننده پيام را دريافت كند با درنظر گرفتن با آگهي.
اگر مصرف كننده دريافت پيام با درنظرگرفتن خودش اورا .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: عصمت قندی