شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تحقیق (مديريت برگزاري نمايشگاه)

تحقیق (مديريت برگزاري نمايشگاه) 9 سال 11 ماه ago #84496

  • علیرضا لک
  • علیرضا لک's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 79
  • Thank you received: 19
:oops:
هدف يك برگزار كننده نمايشگاه، سوددهي از محل برگزاري يك نمايشگاه موفق است .
"موفق" يعني افزايش پيوسته غرفه داران و بازديدكنندگان در طول زمان ايجاد و تناوب
برگزاري نمايشگاه است.
به حداكثر رساندن سود در يك نمايشگاه بسيار ساده است، شما مي توانيد تبليغات نكنيد
و بسياري از هزينه هاي ديگر را كاهش دهيد و در عين حال تمام فضاي نمايشگاه را بفروش
برسانيد. در اين حالت سود شما در اين سال بسيار هنگفت خواهد بود اما براي سال بعد اين
سود به صفر خواهد رسيد، زيرا نمايشگاه برگزار نخواهد شد. در برگزاري نمايشگاه همواره بايد
به دنبال يك استراتژي بلند مدت بود.

- موفقيت يك نمايشگاه به اين بستگي دارد كه آيا دليل منطقي براي برگزاري آن وجود
دارد؟
- آيا باعث جلب و مشاركت گروه غرفه داراني كه مي بايست در نمايشگاه حضور يابند
مي گردد؟
- آيا بازديدكنندگان از آن استقبال خواهند كرد؟
- آيا بهتر است نمايشگاه را بصورت منطق هاي ، ملي و يا بين المللي برگزار كنيم؟ و . . .
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تحقیق (مديريت برگزاري نمايشگاه) 9 سال 10 ماه ago #90121

سلام
موضوع نسبتا خوب بود،فقط منابع آن را ذکر کنید و اینکه در بعضی بخشهای پاورپوینتتان تیتر را گذاشته اید ولی مطلبی در زیر آن وجود نداشت ،لطفا دقت کنید.باتشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مهسا سعیدی وفا