چهارشنبه, 02 خرداد 1403

 



موضوع: نمایشگاه پوشاک

نمایشگاه پوشاک 10 سال 6 روز ago #76450

با سلام
تحقیق نمایشگاه پوشاک

مطابق نظریه باستان شناسان و استان شناسان نخستین پوشاک به طور احتمالی از خز چرم تشکیل شده در سال 1998 سوزن های دوخت پارچه ، لباس ساخته شد و از استخوان و دندان فیل (عاج) با قدرتی در حدود 30000 سال قبل از میلاد در کشور روسیه یافته اند . قبلا از اختراع دستگاه بافندگی و نساجی تولید منسوجات یک فراینده خسته کننده و کاربردی بود . توصیف شکل و ظاهره لباسها در دوره های مختلف تاریخ و پیدایش یا در افتادن سبکی خاص از پوشاک در میان اقوام و حکومتهای گوناگون ایرانی . نقش طبقات اجتماعی و به طبق مشاغل و وظایف وابسته به آنها در شکل دهی به پوشاک ، چناچه لباس جنگویان ، درباریان ، روحانیان و پیشه وران از شرایط خاص وضع طبقاتی آنها تاثیر می گرفته است . و گلدوزی نقش زدن در پارچه و لباس از دیرباز در ایران مرسوم بوده در تابوت سنگی اسکندر که در موزه استانبول نگهداری می شود . در مورد پوشاک ها لیدی سالها ست که به ارائه محصولات خود در تعطیل ( holiday ) می پردازد از تعداد شعب این برند مشخصه یک مشتری های زیاد و پروپا قرصی هم دارند گروه تولیدی هالیدی در سال 1370 با هدف تولید و پخش پوشاک زنانه و نوجوانان توسط آقای مهرداد افروز تاسیس گردید . این مجموعه با ویژگی های منحصر فرد خود در سبک طراحی و تولید انواع تریکو توانسته جایگاه ویژه ای در بازار ایران بدست آورد . قسمتهای این نوع لبا س ها معمولا بین 20تا 30 هزار تومان و تغییرات در قیمت بسیار ناچیز است . شعبه های زیادی در حدود 100 شعبه در کشور دارد . برادران طیبی تولیدی پوشاک اسپرت را سال 1381 راه اندازی کردند . ویکی از بنیانگذاری پوشاک ورزش زنانه در زمینه پنبه در ایرا ن می باشد .
نمونه ای از نمایشگاه هایی که در ایران فعالیت می کنند نمایشگاه ارم که در سال چند بار برگزر می شود دوبار- شهریور ماه برای پاییزه و اسفند ماه برای بهار و بعد از نمایشگاه بین الملی که در چمران است مصلی و بعد از آن ارم محل نمایشگاه تقریبا ده روز الی یک هفته نمایشگاه برگزار می شود و برای اطلاع رسانی این نمایشگاه از طریق تبلیغات تلویزیون و مصاحبه، و تبلیغات در خیابان ها صورت می گیرد . و این نمایشگاه از چند غرفه تشکیل می شود و روی هر کدام از کالا ها قیمت آن گذاشته می شود و هرکدام از این غرفه ها قیمتهای مختلفی دارد آن هم بستگی به جنس لباس و نوع دوخت و بسته بندی آن دارد . وظایف روابط عمومی در غرفه های نمایشگاه جون مدت زمان نمایشگاه محدود است و دائمی نیست هر غرفه ای روابط عمومی خودش را دارد که با مشتریان خوب برخودار کنند و جنس خوب و قابل استفاده در اختیار آنها بگذارند و نظر آنان را برخودار کنند و جنس خوب و قابل استفاده در اختیار آنها بگذارند و نظر آنان را جلب کنند . و اگر مشکل جدی و آسیب پذیر به وجود آید آن را به اتحادیه و حراست انتقال می دهند و از این طریق مشکل را حل کنند و معظلا تی که غرفه داران و مسئول غرفه در روابط عمومی تهدید می کند شرایط محیطی و خطر افتادن و آمدن بر ف و باران و باعث خراب شدن اجناس و آتش سوزی می شود و تمامی هزینه آن را باید پرداخت کنند . هزینه هایی که غرفه داران برای راه اندازی پرداخت می کنند هزینه دکور و دار بست و مانکن و غیره تازمانی که نمایشگاه تمام می شود و هزینه اجازه و خرید اجناس تقریبا یک میلیون می شود . و اگر تولید کننده نباشند 20تا 25 در صد سود می کنند . و کسانی که غرفه دار هستند تمامی اجناس خود را با قیمتی مناسب و با تقاضای تخفیف به مشتریان ارائه می کنند . و هدف از برگزاری نمایشگاه ها تجارت و سود بردن در آن است و ارائه اجناس با قیمت مناسب و قیمت گذاری که تحت نظر اتحادیه صورت گیرد در نمایشگاه مصلی در هنگام بازدید متوجه شدیم که آرام بسیار قوی تری نسبت به نمایشگاه واقع در چمران ارم دومین نمایشگاه دارد و توجه تعداد غرفه ها اجناس زیادی وضعیت های مناسب با مصلی قابل مقایسه نیست چون پوشاک و هم خوارک را شامل می شد اما نمایشگاه مصلی از نظر پوشاک بسیار ضعیف بود و اصلا جالب نبود به جز مصلی و ارم در حکیمیه بوستان و فرهنگسرای خاوران نیز برگزار می شود.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

نمایشگاه پوشاک 10 سال 4 روز ago #77676

سلام
موضوع تکراری است ، پاسخ اینجانب در فایل قبلی قابل رویت است.باتشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مهسا سعیدی وفا