شنبه, 29 ارديبهشت 1403

 



موضوع: سمينارهاي رايگان و كسب درآمد

سمينارهاي رايگان و كسب درآمد 10 سال 4 هفته ago #71254

  • محسن رهبر
  • محسن رهبر's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 61
  • Thank you received: 43
به نام خدا

کارگاهها و سمینارهای موفق معمولا حاوی اطلاعات باارزش و عملی برای حاضران هستند. سپس برگزار کنندگان یک مرحله جلوتر می روند و محصولات یا خدماتی را معرفی می کنند که می توان بلافاصله آنها را خریداری نمود. برای دست یابی به حداکثر فروش می توان:


1-در انتهای اتاق یا سالن اقدام به فروش محصولات کنید.

تمامی محصولات و خدمات لازم برای بکارگیری مطالب گفته شده در سمینار را بصورت یک بسته کامل درآورده و آنرا به فروش برسانید.


2-پیشنهاد مشاوره با قیمتی ویژه را نمایید
اگر کار شما ارائه مشاوره است، مثلا کانون تبلیغاتی دارید، مشاور بازاریابی هستید و یا در زمینه های دیگر مشاوره می دهید. تمامی خدمات مشاوره ای خود را در فهرستس یادداشت کرده و با تخفیفی ویژه به حاضران ارائه دهید. می توانید به افرادی که خدمات مشاوره ای را بخرند، هدایایی باارزش بدهید، مثلا یک دوره آموزشی یا مشاوره ای را بر روی سی دی به آنها جایزه دهید.

3-یک برنامه پیشرفته بفروشید

شما می توانید دوره ای اینترنتی، مقالات کاربردی یا برنامه ای را بفروشید که بلافاصله پس از پایان سمینار شروع می شود. مثلا در یک سمینار رایگان یک ساعته می توانید درباره روشهای بالا بردن فروش اینترنتی را آموزش داده و برای ساعت دوم سمینار بلیط فروخته و به جزئیات و نکات عملی بپردازید.

4-کارگاه های یکروزه بفروشید
اگر در سمینار ایده هایی را معرفی می کنید، می توانید با فروش دوره های فشرده یکروزه، به روشهای عملی اینکار بپردازید. حتی می توانید فهرست دقیقی از مطالبی که در دوره یکروزه ارائه می شوند را تهیه نموده و به حاضران بدهید.

5-بازاریابی تلفنی به حاضران
پس از چند روز با افرادی که در دوره های شما حاضر شده و هیچ محصولی را نخریدند، تماس گرفته و پیشنهاد خود را ارائه دهید. حتی می توانید برای این دسته از حاضران پیشنهاد خاصی تهیه کرده و با آنها درمیان بگذارید.



در مکانهای دیگر درباره کسب و کارتان سخنرانی کنید

برگزاری دوره ها و کارگاهها را به محل کار خود محدود نکنید. باشگکاهها، انجمن ها، حتی سازمانها و شرکتها نیز محل مناسبی برای ارائه سخنرانی هستند. اینگونه سخنرانی ها روشی بی نظیر برای بازاریابی و افزایش فروش هستند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

سمينارهاي رايگان و كسب درآمد 9 سال 11 ماه ago #77615

سلام
موضوع جالبی بود ولی خیلی خلاصه بود، ذکر منابع الزامی است. باتشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مهسا سعیدی وفا