جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ترجمه زبان

ترجمه زبان 9 سال 10 ماه ago #92383

interviews
.
Press conferences
A press conference is an effective means of publicizing to the media an important development within your company or organization, but the pros and cons need to be considered carefully before you decide to go ahead with this particular PR approach. Journalists generally prefer ‘exclusive’ stories whenever possible, but if you have a major announcement to make, a press conference is an efficient way of doing so. Economics these days make press conferences an expensive business, especially if paying for rooms or hotels is involved, so only have a press conference if your news is vital or if you feel that, once a year, your senior executives should meet the media for a mutually
beneficial exchange of ideas and thinking. If this is the case, then be honest with the media and say they are being invited for an ‘update briefing’.
If you do decide to arrange a press conference, follow these guidelines:
• When to schedule? Check that the date does not coincide with another major press conference or local media event. Get in touch with the news editor of the local newspaper or radio/television station, or your contacts on the national or trade press; they should be able to advise on any conflict in times
• Who to invite? Invite the news editors of all media in your area including any special interest magazines. They will allocate an available
journalist. Also invite, personally, your own media contacts. Local dignitaries or officials and other community opinion leaders should also be invited if appropriate. But remember, it is media publicity you are seeking, so the
media and its requirements should come first.
The other danger in inviting local dignitaries or officials is that the media may uncover another and perhaps better story or angle which could overshadow what your people have to say. Issue printed invitations – or personally addressed, and signed, letters of invitation – in plenty of time. If the conference is designed to produce a ‘news story’,
make the letter as enticing as possible without going overboard.
85 PRESS CONFERENCES, MEDIA EVENTS AND INTERVIEWS
Specimen letter of invitation
[Date]
[Address]
Dear
Happy Holidays launches 2000 program – Tuesday, 16 February 1993
Happy Holidays, the UK’s leading domestic tour operator, has expanded its 1994 summer program by 30%.

ترجمه سه صفحه زبان دانشجو: مهدی عیوضی 91238045270098
یک کنفرانس مطبوعاتی یک روش موثر تبلیغی است که همانند یک رویداد توسعه یافته در سازمانها شناخته شده است.اما در این خصوص لازم است که کلاهبردارها و مخالف ها با دقت بررسی شوند قبل از اینکه شما تصمیم بگیرید که یک کنفرانس مطبوعاتی راه بیاندازید.
بطور کلی روزنامه نگاران داستانها و یا موضوعات خاص که در هر جایی ممکن است اتفاق بیافتد را ترجیح میدهد و اگر شما یک اعلان اصلی (موضوع خاص) برای یک کنفرانس مطبوعاتی دارید این راه مناسبی برای انجام آن.
این روزها علم اقتصاد خود عامل کنفرانسهای مطبوعاتی است یک حرفه ی پر در آمد خصوصا اگر دستمزدی را برای اتاقها و هتلها شامل شده باشد.
بنابراین اگر اخبار (اعلان) شما حیاتی است یا اگر احساس می کنید که یکبار در سال مدیران مافوق شما باید اعلان تبلیغاتی را که شما به اشتراک گذاشته اید ببینید شما یک کنفرانس مطبوعاتی می توانید تشکیل دهید.
اگر موضوع مورد نظر شما مبادله سود بخش افکارها ایده ها باشد پس با رسانه ها صادق باشید. و به آنها بگویید که برای یک دستورالعمل به روز شده دعوت شده اند. بنابراین اگر شما تصمیم دارید که یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب دهید این راهنمایی زیر را دنبال کنید:
کی زمان بندی کردن؟ چک کنید که زمان آن با یک کنفرانس رسانه ای اصلی یا اتفاق تبلیغی محلی دیگری مصادف نشده باشد.
در تماس باشید با سر دبیر خبری روزنامه محلی . با مرکز رادیو و تلویزیون. یا تماسهاتون (مخاطباتون) در رسانه بازگانی یا ملی. آنها توانمندی را دارند که به شما در هر کشمکش زمانی توصیه (پیشنهاد) بدهند.
چه کسی را دعوت کردن؟ دعوت کنید سر دبیران خبری همه ی رسانه های که در اطرافتون شامل هر مجله های خاص می شود.
آنها یک روزنامه نگار در دسترس را به شما اختصاص خواهند داد.
همچنین دعوت کنید به طور شخصی تماسهای رسانه ای شخص خودتان را. مشهوران محلی یا ماموران عالی رتبه و رهبران (صاحب نظران) جوامع دیگر باید همچنین دعوت شده باشند اگر اختصاص داده شده اند.
اما بیاد داشته باشید که شما در حال جستجو کردن برای تبلیغ رسانه ای هستید. بنابراین پیش نیازها و رسانه باید در اول کار در نظر گرفته شود.
خطر دیگری که در دعوت مشهوران محلی یا ماموران عالی رتبه است این هست که رسانه ممکن است به طور مناسبی دیگران را پوشش دهی نکند. و شاید ما برای بهتری یا سروشی دیگر آن را تحت الشعاع خود قرار دهد یا کم اهمیت جلوه دهد.
توزیع کنید کارت دعوتهای چاپ شده را یا به طور شخصی مورد خطاب قرار دهید. یا اعلان کنید نامه های دعوت را در دفعات زیادی. اگر کنفرانس طراحی شده است که یک داستان خبری را تولید کنید. پس باید به طور وسوسه انگیزی طراحی شود.
نمونه نامه ی دعوت نامه:
تاریخ
نشانی
شروع تعطیلات برنامه ی جشن 2000 – سه شنبه 16 فوریه 1993
خبر تعطیلات مدیر تور خانوادگی اصلی انگلیس آن را در برنامه ی تابستانی 1994 گسترش داده است.
من باید از شما خواهش کنم اگر می توانید در یک کنفرانس و مطبوعاتی شرکت کنید. در روز سه شنبه 16ستامبر 1999
جان اسمیت مدیر برنامه ریزی جشن تعطیلات
پس از جزئیات برنامه خبر و بحث استراتژی در پس آن آشکار خواهد شد.
شروع کنفرانس در ساعت 12:30 تا 1 بعد از ظهر
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: الهام حیرت سجادی