شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



موضوع: TRANSLATE OF OPEN FOURM,CHAPTER 11,PART 1

TRANSLATE OF OPEN FOURM,CHAPTER 11,PART 1 9 سال 11 ماه ago #87917

بسیار خوب؛می توانم صادقانه بگویم که خصوصیت سفر امشب خیلی عالی است و من به تونی وایت این اجزه رو میدم که کاملا درباره آن توضیح دهد.
تونی..........................
متشکرم حوبین؛فرض کنید میخواهید معشوقه تان را در روز ولنتاین با یک بلیط برای سفر به کره ماه سوپرایز کنید؛ به اندازه ای که به نظر می آید دیوانه کننده نیست شما احتمالا به یاد میاورید که در سال 2001 مرد تاجری اهل کالفرنیا به نام دنیس حدود 20 میلیون دلار برای این سفر پرداخته است.
از آن به بعد مردم دارند درباره احتمال سفر به فضا حرف میزنند.در گذشته به غیر از استثنایی که برای تعداد محدودی از ثروتمندان مثل تیتو وجود داشت در فضا فرود می آمدند فقط به قصد انجام تحقیقات علمی و ..............
فضا نوردان برای جمع آوری اطلاعات و انجام آزمایشات به فضا فرستاده شده اند و ماهواره ها به دلایل متفوتی به آنجا فرستاده شده اند اما حالا کمپانی های متعددی دارند این نوع سفر به فضای خارجی ارائه می دهند.
در حقیقت رقابت زیادی در این صنعت وجود دارد.آن دسته از شما که سنتان قد می دهد به خاطر می آورید که چطور ملت ها در دهه 60 در تلاش بوده اندکه اولین کشوری باشند که به ماه سفر می کنند. البته اولین فرود فرود فضایی یک دستاورد ......بوده است.
اگر شما این دسته رقابت را به خاطر می آورید فقط فکر نکنید که شرکت های میلیون دلاری در حال رقابت هستند تا بتوانند اولین نفری باشند که با یک سفینه تجاری دو بار در طول هفته در فضا فرود بیایند
چقدر زمان تغیر کرده است.همانطور که تصور می کنید مشتریان بالقوه این شرکتت ها افرادی با درامد منطقی و دارای حیس ماجراجویی شدید هستند.
Folks هایی که کنجکاو هستند بدانند شکستن اتمسفر زمین چطور می باشد و اینکه لذت شناور بودن در محیط جاذبه صفر چطور می باشد؛البته در کل کسی دوست ندارد مناطق دورتر منظومه شمسی مانور را کشف نکند بعلاوه فضا نوردان دگزارش داده اند که مناظر زمین از فضای خارجی متفائت از این دنیا است.
در صورتی که تعجب کرد چرا شرکت های توریستی خصوصیتی برای تاسیس شال مدت زیادی احتیاج دارند فقط یک مانع بزرگ وجود دارند هزینه وحشتناک وسایل فرود و به همین دلیل است که سفینه ها را از فضا بر روی زمین فرود مب آورند.
مسئله این است که این وسایل فرود با هر فرود نابود می شوند؛و هزینه زایدی هدر می رود.
دانشمندان برای کاهش هزینه ها در حال گسترش استفاده مجدد از وسایل فرود هستند
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: پانته آ رجاء