خوش آمديد,
مهمان
|
|
موضوع ارائه روانشناسی رنگ در تبلیغات
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
تحقیقات نشان داده مغز ما برندهای قابل تشخیص را ترجیح میدهد که این موضوع بر اهمیت رنگ هنگام ایجاد هویت برند تاکید میکند. بنابراین بسیار مهم است که برندهای جدید هنگام طراحی رنگ لوگوی خود از تمایز آن با رقبا اطمینان حاصل کنند (مثلا اگر رقبا از رنگ آبی استفاده کردهاند، رنگ بنفش شما را متمایز خواهد کرد).
هنگام انتخاب رنگ درست، پیشبینی واکنش مشتری به تناسب رنگ با محصول، بیشتر از خود رنگ اهمیت دارد. در نتیجه، بین استفاده از رنگ و احساس مشتری از شخصیت یک برند، ارتباطی واقعی وجود دارد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|