شنبه, 29 ارديبهشت 1403

 



موضوع: فرانچایز و کسب و کار زنجیره ای

فرانچایز و کسب و کار زنجیره ای 10 سال 1 ماه ago #69789

استاد گرانمایه جناب آقای پوراشراف

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم .

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سید محمد نوابی

فرانچایز و کسب و کار زنجیره ای 10 سال 1 ماه ago #69943

  • علی پوراشراف
  • علی پوراشراف's Avatar
با سلام و عرض احترام
سپاس از لطف شما. فایل ضمیمه مطالعه گردید.
فرانچايزينگ یا فرا امتیاز درحقیقت يك مدل كسب و كار است كه طي آن امتياز، امكان اجرا و بهره‌برداري از يك شيوه كسب و كار موفق و تجربه شده از سوي دارنده كسب و كار به فرد متقاضي واگذار مي‌شود. اين واگذاري در ازاي حق عضويت و مشاركت در سود است. يعني فرا امتيازگيرنده بايد اين حق عضويت را به مالك شركت اصلي بپردازد.در مقابل، امتيازگيرنده از نام تجاري و پشتيباني امتياز‌دهنده برخوردار مي‌شود و تمام برنامه‌هاي بازاريابي از قبيل نام كالا، علائم و نشان‌ها، محصولات و روش عمليات در اختيار امتيازگيرنده قرار مي‌گيرد. به نظرم بهتر است ایران اقدام به راه اندازی مرکزی جامع براي علاقه‌مندان، متقاضيان و فعالان كسب و كارهاي زنجيره‌اي ، دريافت و اعطاي نمايندگي کند و از کارشناسان و علاقمندان در جهت بهبود بخشیدن به تحقق اهداف کسب و کار مربوطه اقدام نماید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.