خوش آمديد,
مهمان
|
|
میتوان مدیریت راهبردی را اینگونه تعریف کرد: هنر و علم تدوین، اجراء و ارزیابی تصمیمات وظیفهای چندگانه که سازمان را قادر می¬سازد به هدفهای بلند مدت خود دست یابد. همانگونه که از این تعریف استنباط می¬شود در مدیریت راهبردی برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تاکید می¬شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی
( حسابداری )، تولید (عملیات )، تحقیق و توسعه و سامانه¬های اطلاعات رایانه¬ای در بسیاری از دانشگاهها و دانشکده¬ها. مراحل مدیریت راهبردی در برگیرنده سه مرحله می¬شود تدوین راهبرد، اجرای راهبرد¬ها و ارزیابی راهبرد¬ها
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
عمدتا تصمیمات استراتژیک توسط مدیران عالی سازمانی اتخاذ می گردد، چرا که نیازمند اطلاعات خاصی است، تنها مدیرانی که در راس هرم سازمانی قرار دارند به این اطلاعات دسترسی دارند.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|