جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



موضوع: انواع تبلیغات

انواع تبلیغات 9 سال 11 ماه ago #72425

::تبلیغات در گوگل:
یکی از مزایای تبلیغات در گوگل قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه اول جستجوهای گوگل در کوتاهترین زمان و با کمترین و ارزان ترین هزینه می باشد. آگهی شما در قسمت بالا یا سمت راست موتور جستجوی گوگل و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با موتور جستجوی گوگل قرارداد دارند نمایش داده می شود. همچنین امکان نمایش تبلیغ شما در صفحات فارسی جستجوی گوگل و برای بینندگان داخل ایران وجود دارد این آگهی ها برای کسانی به نمایش درمی آید که به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند.

تبلیغات گوگلی

::ایمیل مارکتینگ:
ايميل ماركتينگ جديدترين شيوه تبليغات دردنياي پيشرفته امروز ميباشد و اكثر سايتهاي اينترنتي وشركتها خصوصاً در كشورهاي امريكا، ژاپن و چين از اين شيوه نوين جهت معرفي خود استفاده ميكنند. زيرا علاوه براينكه نسبت به ديگر روشهاي تبليغات مانند تيزر تلويزيوني، آگهي در روزنامه ها، تبليغات بر روي بيلبوردها فوق العاده ارزانتر است جنبه هاي رواني مثبتي نيز ايجاد ميكند.

ایمیل مارکتینگ

::درج بنر تبلیغاتی:
با درج بنر تبلیغاتی خود در هر کدام از سایتهای ایران مارکت سنتر، روزانه بیش از 100.000 نفر شما را خواهند دید. این امکان فقط مخصوص فروشندگان ایران مارکت سنتر میباشد که کالای خود را در سیستم تبلیغاتی معرفی کرده باشند. شما میتوانید بنر تبلیغاتی خود را بصورت ماهانه و در یکی از مکان های پیش بینی شده در سایتهای ایران مارکت سنتر قرار دهید. برای اطلاع از تعرفه ها و همچنین شرایط درج بنر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درج بنر تبلیغاتی

::ارسال پیام کوتاه:
بدون شک ارسال پیام تبلیغاتی یکی از موثرترین روشهای تبلیغاتی است. با استفاده از مرکز ارسال پیام کوتاه ایران مارکت سنتر، شما میتوانید با هزینه بسیار کم، پیام تبلیغاتی خود را برای مخاطبین خود ارسال نمایید. شما میتوانید مخاطبین خود را از مناطق و شهرهای دلخوا انتخاب نمایید و یا تبلیغ خود را برای مشتری قدیمی خودتان ارسال نمایید. سرعت ارسال بسیار بالا و تحویل قطعی پیام کوتاه، به شما لذت استفاده از یک سرویس مرغوب را خواهد داد. جهت اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ارسال پیام کوتاه

::پورتالهای تبلیغاتی:
آیا شما در تبلیغات اینترنتی مهارت دارید؟ آیا بدنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم و به دور از دردسرهای فروش هستید؟ ما به شما استفاده از پورتالهای تبلیغاتی را پیشنهاد میکنیم. بوسیله این پورتالها شما میتوانید در زمان بسیار کوتاه وب سایتی با بیش از 90.000 عنوان کالا داشته باشید. با تبلیغ و فروش هر کدام از این کالاها بین 5 تا 50 درصد از قیمت کالا را از آن خود نمایید. همچنین شما میتوانید به مرور زمان و در صورت کارکرد صحیح، سایتی با امتیاز بسیار عالی در موتورهای جستجو داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

پورتال تبلیغاتی

::سیستم تبلیغاتی ایران مارکت سنتر:
از فروش خود ناراضی هستید؟ هزینه تبلیغاتی که پرداخت کرده اید موثر نبوده است؟ در انتخاب مکان مناسب برای نمایش تبلیغ هایتان دچار مشکل هستید؟ چرا از 40.000 تبلیغ کننده ایران مارکت سنتر استفاده نمیکنید؟ با استفاده از سیستم تبلیغاتی رایگان ایران مارکت سنتر که برای همه فروشندگان قابل استفاده است، هزینه تبلیغات را پس از فروش کالایتان بپردازید. تبلیغ کنندگان حرفه ای روش مناسب برای تبلیغ و فروش کالای شما را میدانند. برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سیستم تبلیغاتی

::سیستم نوین همکاری در فروش:
سیستم نوین همکاری در فروش به شما این امکان را میدهد که فقط با تبلیغ کنندگانی که تمایل دارید و با هر پورسانتی که تمایل دارید همکاری نمایید. میتوانید با پیشنهاد پورسانت بیشتر به تبلیغ کنندگان حرفه ای تر، فروش خود را تا حد عالی افزایش دهید. همچنین تبلیغ کنندگان نیز میتوانند بطور اختصاصی برای یک فروشگاه و با پورسانت توافقی اقدام به همکاری نمایند. کلیه مراحل همکاری و خرید در بستر ایران مارکت سنتر انجام شده و امکان تخلف در این سیستم تا حد زیادی کاهش یافته است. جهت اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سیستم نوین همکاری در فروش
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مریم جولایی مقدم