شنبه, 29 ارديبهشت 1403

 



موضوع: irancell&rightel

irancell&rightel 10 سال 1 هفته ago #72397

اپراتور دوم تلفن همراه در حالی در نمایشگاه کتاب امسال حضور یافته که رونمایی از برنامه کاربردی "کتابخوان ایرانسل" با شعار "کتابخوان ایرانسل؛ کتابخانه‌ای در دستان شما" را در دستور کار قرار داده است؛ در حالی که به نظر می رسد این شعار کپی برداری از شعار اصلی رایتل با عنوان "زندگی در دستان شما" است.

به گفته "سرجیو زیمن" رئیس فعلی گروه زیمن و مدیر بازاریابی پیشین شرکت کوکاکولا، تبلیغات همه چیز را در بر می‌گیرد، تمام کارهایی که انجام می‌دهید یا آن کارهایی که انجام نمی‌دهید و تنها یک هدف دارد، فروش کالای بیشتر، با قیمت بیشتر، به تعداد بیشتری از مخاطبان.

در این میان شعار تبلیغاتی برندها در فروش بیشتر کالا و جذب هر چه بیشتر مشتریان نقش بسزایی دارد. شعار تبلیغاتی هسته اصلی و زیر بنای هر برند است. شعارهای بسیاری، از شرکت های مختلف شنیده می شود؛ اما بهترین شعارهای تبلیغاتی آن هایی هستند که به هسته اصلی برند اشاره دارند. حال اگر در این میان برندها از شعارهای تبلیغاتی همدیگر کپی برداری کنند علاوه بر آنکه در جذب بیشتر مخاطب موفق نخواهند بود؛ بلکه به صورت غیرمستقیم به تبلیغ شعار برند اصلی می پردازند.

در نهایت به نظر می رسد اپراتورهای تلفن همراه در کشور ما نیز باید با همان شعاری به تبلیغ کالا و محصولاتشان بپردازند که با همان شعار نزد مخاطب شناخته می شوند و از کپی برداری از شعار سایر اپراتورها خودداری کنند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مریم جولایی مقدم