خوش آمديد,
مهمان
|
|
روش های رضایت مشتریان از نگاه شرکت
این واحد، دستيابی به تازه ترين دستاوردهای پژوهشی در صنایع تولید سسهای سرد، گرم و فراوردههای کنسروی موارد زیر را جهت رضایت مشتریان مدنظر خود قرار داده است : 1- ارزیابی و شناسایی مواد اولیه کاربردی برای توليد فراوردههای متناسب با سليقه مصرف كنندگان ایرانی 2- افزايش رضايتمندی مشتری ازطريق بهبود مستمر كيفيت مواد اوليه مصرفی و فراوردههای نهایی و نیز خوداتكايی و كاهش وابستگی به مواد اوليه خارجی 3- ارائه دانش فنی و تکنیکی و بومی كردن تكنولوژی خارجی، طراحی و فراوری محصولات جديد مطابق با نياز مشتری 4- بهينه نمودن محصولات توليدی شرکت، ارزیابی کلیه محصولات تولیدی این شرکت بصورت دورهای توسط ارزیابهای حسی آموزش دیده 5- همكاری با موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران در تدوين آيين نامهها و استانداردهای جديد اين واحد می باشد |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|