خوش آمديد,
مهمان
|
|
به سه دسته تقسیم می شوند :
مدیران سطح عالی : ( ریاست – معاونت ) بخش عمده کار مدیران عالی از حیث پویایی و میزان مشغله , با کار مدیران عملیاتی شباهت دارد . با این تفاوت که مدیران عالی در سطح گسترده تری درگیر برنامه ریزیهای جامع و بلند مدت می شوند . مدیران عالی , عملکرد کاری واحدهای عمده سازمان را بررسی می کنند , درباره موضوعات و مسائل کلان سازمان با مدیران سطوح پایین تر تبادل نظر می کنند و بیشتر وقت خود را با مدیران هم سطح یا افراد خارج سازمان می گذرانند . مدیران سطح میانی : ( مدیریت بخشها – واحدها ) کار مدیران میانی نظارت بر مدیران عملیاتی است و به طور مستقیم به مدیریت عالی گزارش می دهند این افراد بیشتر وقت خود را صرف جلسات , تحلیل داده ها , آماده سازی اطلاعات برای تصمیم گیری , تنظیم برنامه و طرحهای عملی بر مبنای تصمیمهای مدیریت عالی و برنامه ریزی فعالیت سرپرستان می کنند . مدیران عملیاتی : ( سرپرستان ) افراد پرمشغله , که برای نظارت مدام در رفت و آمد هستند و بیشتر وقت خود را به همکاران و زمان اندکی را با افراد مافوق یا افراد خارج سازمان تخصیص می دهند . در مجموع زمان اندکی را صرف برنامه ریزی , گزارش نویسی و مطالعه می کنند .
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام و ممنون
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|