خوش آمديد,
مهمان
|
|
مدیریت به کسی می گویند که تمام عملکردهای کسانی که در یک سازمان کار میکنند را زیر نظر گرفته و با توجه به برنامه ریزی سازمان دهی کارگزینی هدایت و رهبری کنترل بتواند هر کارمند را برای تحقق اهداف سازمان راهنمایی نمایید که از این روش به اهداف کوتاه و بلند مدت سازمان را تحقق ببخشد تا سازمان را به رشد برساند
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام و ممنون
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامهریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت میگیرد.
ﺗعرﻳﻒ ﮐرﻳﺘﻨﺮ از ﻣﺪﻳﺮیت : ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﯼ ﺑﺮاﯼ ﺣﻞ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺗﺄﻣﻴﻦ هﺪﻓﻬﺎﯼ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽﺑﻪ ﻧﺤﻮ ﻣﻄﻠﻮب از ﻃﺮﻳﻖ اﺳﺘﻔﺎدﻩ ﻣﺆﺛﺮ و ﮐﺎرﺁﻣﺪ از ﻣﻨﺎﺑﻊ کمیاب در یک ﻣﺤﻴﻂ در ﺣﺎل ﺗﻐﻴﻴﺮ. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام
ممنون |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|