خوش آمديد,
مهمان
|
|
سلام سپاس
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و احترام
مدیریت 3 سطح مختلف دارد: عالی - میانی - عملیاتی 1. مدیریت سطح بالا که از هیئت مدیران، مدیر عاملان، یا اعضای هیئت اجرایی تشکیل شده است. 2. مدیریت سطح متوسط که از مدیرانی مثل مدیر کارکنان، تولید، فروش، بازاریابی، منابع، مالی و غیره تشکیل شده است. 3. مدیریت سطح پایین یا مدیران سطح عملیاتی که از سرکارگر، ناظر، کارگران روزمزد و غیره تشکیل شده اند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام و سپاس
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
مدیران به 3 دسته تقسیم می شوند:
1- مدیران عالی 2- مدیران میانی 3- مدیران عملیاتی (سرپرستان) مدیران عالی مدیران رده بالایی و ارشد سازمانها هستند که نسبت به مدیران دیگر درصد کمتری را تشکیل می دهند، کلاً خط مشی های سازمانها، اهداف کلی و سیاست های کلان سازمان را برنامه ریزی می کنند. مدیران رده میانی یک درجه از مدیران رده عالی پایین تر هستند و در مجموع پل ارتباطی میان مدیران عالی و مدیران عملیاتی هستند این دسته از مدیران با گرفتن دستورات از مدیران رده عالی و خط مشی های سازمانی و انتقال آن به مدیران رده عملیاتی در رسیدن به اهداف سازمان کمک می کنند. مدیران عملیاتی(سرپرستان)پایین ترین رده مدیران هستند و کارهای نظارتی را بر کارمندان انجام می دهند و از مدیران رده میانی دستور می گیرند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
وظایف مدیر
هر سازمان در آغاز کوچک است بهطوری که حتی یک فرد به تنهایی قادر به انجام دادن همه کارها است. اما با گسترش یافتن کارها، آن فرد به معاونان و همکارانی نیاز پیدا مینماید. در نتیجه برای سهولت کار وظایف خود را میان خود و همکاران تقسیم میکند.[20] مدیران عالی سازمان، به برنامهریزی، سازماندهی، رهبری، نظارت و ... میپردازند؛ ولی سرپرستان، در پایین سلسله مراتب قرار دارند و بهعبارتی در تقسیمبندی مدیریت، جزء مدیران تحتانی سازمان هستند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام متشکرم
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|