خوش آمديد,
مهمان
|
|
سه دستورالعمل برای اقناع ضروری است:
۱) مجذوب کردن ۲) آموختن (عرضه پیام با استدلال) ۳) منقلب کردن (مخاطبان را از احساس انباشته کردن) اگر بخواهیم در مخاطب نگرش جدیدی ایجاد کنیم باید به عوامل زیر توجه کرد: ۱) از افراد متخصص استفاده شود ۲) هدف تغییر نگرش باید به صورت غیرمستقیم باشد ۳) مبلغ باید دارای جذابیت باشد ۴) ارسال پیام حتما باید به صورت ناخودآگاه باشد ۵) معمولا افرادی که اعتماد به نفس پائین تری دارند سریع تر متقاعد می شوند نکته: هنگامی که نگرش مخاطب با نگرش متقاعد کنند ه یکسان نباشد باید از پیام دو طرفه استفاده کرد پیامهای هیجانی که همراه با ترس باشد دارای درجه متقاعد کنندگی بالاتری است در روانشناسی فرض بر این است که وقتی نگرش شخصی را تغییر دهیم می توانیم رفتار او را نیز تغییردهیم . پس هرچه بیشتر درباره رفتار بشر بدانیم بیشتر می فهمیم که چگونه می توان نگرشها را تغییر داد بطور کلی اقناع که امروزه به وظیفه اصلی تبلیغات و روابط عمومی ها تبدیل شده از فنون مختلفی در راستای ترغیب دیگران بهره می جوید که برخی از آنها عبارت اند از: استفاده از نمادهایی که پاداش دهنده باشند. انتخاب دقیق رهبران فکری به عنوان کانالهای ارتباط با عموم استناد به نمادهای ارزشی، فرهنگی، مثل پرچم و میراث که برانگیزنده حمایتهای عاطفی هستند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام و تشکر
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سه دستورالعمل برای اقناع ضروری است:
۱) مجذوب کردن ۲) آموختن (عرضه پیام با استدلال) ۳) منقلب کردن (مخاطبان را از احساس انباشته کردن) اگر بخواهیم در مخاطب نگرش جدیدی ایجاد کنیم باید به عوامل زیر توجه کرد: ۱) از افراد متخصص استفاده شود ۲) هدف تغییر نگرش باید به صورت غیرمستقیم باشد ۳) مبلغ باید دارای جذابیت باشد ۴) ارسال پیام حتما باید به صورت ناخودآگاه باشد ۵) معمولا افرادی که اعتماد به نفس پائین تری دارند سریع تر متقاعد می شوند نکته: |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام
ممنون |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|