جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



موضوع: موسسه کهریزک

موسسه کهریزک 9 سال 10 ماه ago #88035

تاریخچه :در سال 1351 آسایشگاه کهریزک در زمینی به مساحت 1000 متر مربع با تنها 2 اتاق محقر در جوار روستای کهریزک در حاشیه جنوبی تهران به همت زنده یاد دکتر محمد رضا حکیم زاده پایه ریزی شد، با عنایت خداوند، اخلاص و نیت خیر بنیان گذار و یاری سخاوتمندانه نیکوکاران آشنا و نا آشنا امروز این شجره طیبه به مجتمع عظیمی تبدیل شده. با توجه به رشد روزافزون جمعیت شهری تغییرات در بعد خانواده و پیش بینی افزایش جمعیت معلول و سالمند خادمان آسایشگاه را به اندیشه توسعه خدمت رسانی به این جامعه نیاز در منطقه پر جمعیت غرب استان تهران واداشت با همت والا و کمکهای اولیه بانیان، یاران و نیکوکاران در سال 1380 کلنگ احداث مجتمع مؤسسه خیریه کهریزک واقع در جنوب شهرستان کرج بر پایه دانش و تجربه علمی آسایشگاه کهریزک با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی پزشکی با مداخلات وسیع توان بخشی جامعه نگر بر زمین زده شد. مساحت این مجموعه 80000 متر مربع که شش مجموعه تخصصی در خدمت 1600 معلول و سالمند با امکانات کامل تشخیص- درمان- توانبخشی در سه حوزۀ کودکان- بالغین و سالمندان پیش بینی شده که درحال حاضر قسمت توانبخشی مرکز راه اندازی شده.




برپایی مراسم یاد بود در بخش مراقبت های روزانه ( day care)

نوشته شده توسط: Admin در تاریخ سه شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

برپایی مراسم یاد بود در بخش مراقبت های روزانه ( day care)

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز،‌ یکشنبه یازدهم خرداد ماه به مناسبت درگذشت آقای رضا دهقان از اعضای مرکز مراقبت های روزانه daye care)) مراسم یادبودی با حضور اعضای این مرکز بر پا شد در این مراسم پر از احساس سالمندان با قرائت زیارت عاشورا و تلاوت آیاتی از قرآن مجید خواستار شادی روح آن مرحوم از درگاه خداوند متعال شدند.







ارسال به دوستان نسخه چاپی

چیدن آلبالو برای تقویت روحیه

نوشته شده توسط: Admin در تاریخ سه شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

چیدن آلبالو برای تقویت روحیه

آلبالوهای فضای سبز آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برای استفاده مددجویان چیده شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، کاظم شکری و حسن کمری از همکاران بخش فضای سبز آلبالوهای محوطه آسایشگاه را چیدند و بین مددجویان و کارمندان آسایشگاه تقسیم کردند.

این کار فرهنگی برای تقویت روحیه ونشاط مددجویان و همکاران آسایشگاه انجام شد.







ارسال به دوستان نسخه چاپی

دیدار مدیر کل امور اجتماعی استان

نوشته شده توسط: Admin در تاریخ یكشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

دیدار مدیر کل امور اجتماعی استان

صبح امروز مدیر کل امور اجتماعی استان البرز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، صبح چهارشنبه هفتم خرداد ماه ، مهندس عسگری ، مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استان البرز به همراه مهندس حیدری معاونت امور اجتماعی از بخش های مختلف آسایشگاه بازدید کرد.

دکترافشین وجدانی روشن ، مدیر مرکز، ضمن معرفی بخش های مختلف در خصوص درمانگاه،‌ نگهداری سالمندان، کودکان، اتاق ورزش و کلاس های مختلف توضیحاتی ارایه نمود.

همچنین مقرر شد همکاری های بیشتری بین بخشی نیز انجام شود تا نقطه عطفی برای معرفی این آسایشگاه در سطح استان باشد.







ارسال به دوستان نسخه چاپی

بازدید مدیر کل بنیاد مسکن استان

نوشته شده توسط: Admin در تاریخ شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

بازدید مدیر کل بنیاد مسکن استان

مدیر کل بنیاد مسکن البرز به همراه سایر مسوولین این نهاد از آسایشگاه کهریزک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، صبح چهارشنبه هفتم خرداد ماه، مهندس رحیمی زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان البرز به اتفاق هیات همراه از بخش های مختلف آسایشگاه بازدید کردند.

دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه ضمن همراهی با بازدیدکنندگان در مورد بخش های مختلف مجموعه و چگونگی تامین اعتبارات و مشارکت خیرین توضیحاتی ارائه کرد.







ارسال به دوستان نسخه چاپی

یادت را برایمان گذاشتی و بودنت را افسانه ساختی

نوشته شده توسط: Admin در تاریخ چهارشنبه، ۰۷ خرداد ۱۳۹۳

یادت را برایمان گذاشتی و بودنت را افسانه ساختی .

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید

روز اول خرداد ماه با خبر شدیم ، بانویی نیکوکار ، دعوت حق را پاسخ گفت و به دیار باقی شتافت .

خانم ایران بانو ساسر ، از خیرینی ، که در زمان حیات پر بار خود، ملک خود را وقف آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز کرده بود. مراسم خاکسپاری در آرامستان بهشت سکینه با حضور کارکنان واحدهای روابط عمومی و حوزه مشارکت های مردمی آسایشگاه انجام شد و مراسم سوم و هفتم هم در مسجد رسول اکرم واقع در جهانشهر کرج برگزار گردید.برای این عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی ، مسئلت ،می نماییم .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

موسسه کهریزک 9 سال 10 ماه ago #89170

باسلام خوب بود سپاس
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: حجت مداحی شاهخالی