دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

 



موضوع: چهارمين و پنجمين خلاصه درس 28/1 و 4/2/93

چهارمين و پنجمين خلاصه درس 28/1 و 4/2/93 10 سال 1 هفته ago #73183

  • فريبا قدس
  • فريبا قدس's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 38
  • Thank you received: 9
چهارمين خلاصه درس شبكه هاي اجتماعي 28/1/93
شبکه اجتماعی My space :
این شبکه اجتماعی تازه تأسیس می باشد و تعداد کمی کاربر در آن فعالیت می کنند. زمينه فعاليت این شبکه شامل سرگرمی و بازی می باشد. این شبکه در سالهای اخیر به دلیل به روز نبودن برخی از مطالب خود، محبوبیت خودش را از دست داده و کاربران بیشتر از دیگر شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
شبکه اجتماعی Twitter :
این شبکه از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا می باشد که حدود 4000 نفر پرسنل در آن مشغول بکار هستند. کاربران این شبکه به اخبار، رستوران ها، ورزش، سیاست، امور مالی شخصی، مذهب، فرهنگ مردم پسند و محصولات آن شامل موسیقی، تلویزیون علاقمند هستند. پیام های کاربران این شبکه بطور سلسله وار دنبال می شود.
شبکه اجتماعی لینکدین Linkdin :
این شبکه اجتماعی داراي کاربران تجاری است و اغلب اعضاء آن برای تجارت و اهداف کاری به این سایت می پیوندند و این کاربران برای حفظ تماس با شبکه های تجاری، جستجوی شغل و توسعه تجاری عضو این سایت شده اند. آنها به اخبار، اطلاعات مشاغل، ورزش و سیاست، دوربین های دیجیتالی، تلویزیون علاقه دارند و این کاربران صاحبان ابزارهای الکترونیکی هستند.

پنجمين خلاصه درس شبكه هاي اجتماعي 4/2/93
در اين جلسه، علت راستگويي سياستمداران در جامعه پست مدرن بيان شد. رسانه هاي سنتي (تلويزيون و مطبوعات) به پوپوليسم يا عوام گرايي كمك كرده اند و رسانه هاي جديد باعث گسترش فرهنگ دموكراتيك شده اند. از جمله پيام هاي رسانه هاي جديد، تمركز زدايي از قدرت هستند كه از طريق گسترش تعامل آگاهانه شهروندان با هم و همچنين با سازمان هاي دولتي و مردم نهاد. بنابراين با گسترش اين رسانه هاي جديد، سياستمداران مجبور هستند تا صادق و راستگو باشند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

چهارمين و پنجمين خلاصه درس 28/1 و 4/2/93 10 سال 1 هفته ago #73186

باسلام وسپاس از مشارکت خوب شما
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: حجت مداحی شاهخالی