دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تبليغات شركت داروگر

تبليغات شركت داروگر 9 سال 11 ماه ago #79219

- مدلهای تبلیغاتی: شاید به جرات بتوان گفت مهمترین عامل در جذب مشتری انتخاب برند متناسب برای برخی از محصولات شرکت می باشد که با توجه به تحقیقات به عمل آمده داروگر در ایران تنها شرکتی است که واحد مدیریت برند را بطور مستقل راه اندازی کرده که همین امر باعث تقویت و بهبود جایگاه تجاری و افزایش سطح مقبولیت اجتماعی کالا می گردد.به طور کلی نامهای تجاری خوب ، از امتیاز مصرف کننده برخوردارند معنای امتیاز مصرف کننده آن است که مشتریان نسبت به نامهای تجاری آشنااز نظر تبلیغات با توجه به قدمت 70 ساله این شرکت تا سال 1376 فعالیتهای تبلیغاتی و بازاریابی توسط روابط عمومی انجام می گرفت و ارتباط با مشتری از صورت مستقیم خارج شده بود ، لذا برای بهبود این مسئله تدابیری اندیشده شد که منجر به ایجاد واحد تبلیغات و بازاریابی بصورت مستقل در سال 1376 گردید. بنابراین این شرکت تقریبا از زمانیکه برنامه تبلیغاتی توسط رسانه ها بصورتی علنی مشهود و قابل اجرا شد ، توانست در چندین بخش تبلیغاتی از قبیل، تلویزیون ، رادیو، روزنامه ها ، مجلات ، اینترنت ، بیلبردها ، اتوبوس ها و متروها نقش قابل قبولی داشته باشد تا بتواند از این طریق سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.
از خود وفاداری نشان می دهند و تعداد قابل توجهی از مشتریان حتی در صورت عرضه محصولات مشابه با قیمت های پایین ، متقاضی همان نام تجاری مورد نظر هستند در واقع شرکتهایی که دارای علائم و اسامی تجاری مردمی هستند از امتیاز مصرف کننده مطلوبی برخوردارند و عملا در مقابل استراتژهای شرکتهای رقیب مصونیت دارند
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سپهر یاسا
مدیران انجمن: سپهر یاسا