خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه مطالب جلسه اول:
مورد بحث در رابطه با نیاز وتقاضا: 1:نیاز یعنی احساس کمبود یا محرومیت شخص به چیزی 2:علاقه یا خواسته: علایق وتمایلات شخصی در رابطه به چیزی 3:چرخه حیات نیاز: علاقه ,تقاضا,محصول,مبادله,معامله,بازار 4:شرایط انجام مبادلات : *حداقل دوطرف وجود داشته باشند **طرفین برای انجام مبادلات توافق داشته باشند *** دوچیز با ارزش برای مبادله وجود داشته باشد ****محلی برای برقراری ارتباط بین طرفین (خدمات وکالا )وجود داشته باشند. خلاصه مطالب جلسه دوم: مورد بحث در رابطه با حالات تقاضا حالات تقاضا که خود به 7 مورد تقسیم میشوند: 1:تقاضای منفی 2:فقدان تقاضا(نبودن تقاضا) 3:تقاضای پنهان 4:تقاضای نزولی 5:تقاضای کامل 6:تقاضای بیش از حد 7:تقاضای فصلی خلاصه مطلب جلسه سوم: مورد بحث در رابطه با گرایش های بازاریابی گرایش های استراتژیک:شرکت سعی مینماید متناسب با نیازها,خواسته ها وانتظارات خریدارن محصول تولید و عرضه نمایند. گرایش فروش:برای محصولاتی که به فروش نمیروند بازاریاب تلاش میکند تا آن را بفروش برساند گرایش محصول:بدنبال تولید محصول با کیفیت وجذاب وکارکرد مناسب نسبت به رقبا گرایش تولید:بدنبال تولید محصولی که براحتی در دسترس خریداران باشد وقیمت مناسب داشته باشد خلاصه مطلب جلسه چهارم: مورد بحث انواع بازار ومحیط بازاریابی: بازار عبارتست از مکان واقعی یا مجازی که خریداران وفروشندگان جهت انجام مبادلات نافع بایکدیگرملاقات میکنند انواع بازار: 1:بازار رقابت کامل 2:بازار انحصار کامل 3:بازار رقابت انحصار 4:بازار انحصار چند جانبه محیط بازاریابی:مجموعه ای ازعوامل ونیروهائی که برتوانمندی های شرکت درتولید وعرضه کالا وخدمات تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم میگذارند. خلاصه مطلب جلسه پنجم: فرآیند بازاریابی: 1:تجزیه وتحلیل 2:تعیین انتخاب بازار هدف 3:استراتژی های بازار هدف خلاصه مطلب جلسه ششم: استراتژی های بازاریابی 1:استراتژی های رشد 2:استراتژی های رقابتی تقسیم بندی استراتژی رقابتی: 1:متمرکز سازی 2:متمایل سازی 3:رهبری هزینه |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|