جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ویژگی های تبلیغ موفق :

ویژگی های تبلیغ موفق : 10 سال 3 هفته ago #67945

١- تماماً بر راستی و درستی استوار باشد

٢- کاملاً یا دستکم تا آنجا که ممکن است ، شفاف باشد .( از ابهام ، تاریکی ، نقص ، یک سونگری

، و اغفال کلاً به دور باشد) .

٣- علاوه بر تأمین اعتماد مخاطب ، این اعتماد ، با روشن ساختن حسن نیت فرستنده پیام ، کامل

و استوار باشد .

٤- بر آگاهی مخاطب ، هرچند هم اندک ، بیفزاید .

٥- بیان و شیوه تبلیغ بویژه شکل و محتوای پیام ، در پرتو ابتکار و بیان نو یا کاربرد واژه های نوین

پذیرفته شده و تعابیر و تصاویر مناسب و مطلوب ، جذابیت لازم پیدا کرده باشد .

٦- متانت و استواری و پر محتوایی پیام و غنای مضامین ، پیشاپیش ارزشمند بودن آن را ( از نظر

مخاطب یا مخاطبان ) تضمین نماید .

٧- ادراک و اندیشه مخاطبان را با دادن آگاهی های واقعی و روشن و مستدل ، روشن و روشن تر ،

غنی و غنی تر سازد .

٨- به موازات تنویر افکار و تلطیف عواطف ، بر ارزش های والا و پویا تأکید ورزد .

٩- در تسهیل و تعمیم آگاهی های جالب و ارجدار در میان بیشترین شمار مخاطبان آگاه و نیمه

آگاه ،بی نصیب افتادگان را از نظر دور ندارد .

١٠- انرژی روانی انسانها را در جهت ترقی و تعالی جاری سازد و از این راه حرکت تکاملی

اجتماع و روند پیشرفت و تعالی فردی و اجتماعی را شتاب بخشد .

http://dehkadeh-jahani.blogfa.com/
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: زهرا جلالی