خوش آمديد,
مهمان
|
|
١- تماماً بر راستی و درستی استوار باشد
٢- کاملاً یا دستکم تا آنجا که ممکن است ، شفاف باشد .( از ابهام ، تاریکی ، نقص ، یک سونگری ، و اغفال کلاً به دور باشد) . ٣- علاوه بر تأمین اعتماد مخاطب ، این اعتماد ، با روشن ساختن حسن نیت فرستنده پیام ، کامل و استوار باشد . ٤- بر آگاهی مخاطب ، هرچند هم اندک ، بیفزاید . ٥- بیان و شیوه تبلیغ بویژه شکل و محتوای پیام ، در پرتو ابتکار و بیان نو یا کاربرد واژه های نوین پذیرفته شده و تعابیر و تصاویر مناسب و مطلوب ، جذابیت لازم پیدا کرده باشد . ٦- متانت و استواری و پر محتوایی پیام و غنای مضامین ، پیشاپیش ارزشمند بودن آن را ( از نظر مخاطب یا مخاطبان ) تضمین نماید . ٧- ادراک و اندیشه مخاطبان را با دادن آگاهی های واقعی و روشن و مستدل ، روشن و روشن تر ، غنی و غنی تر سازد . ٨- به موازات تنویر افکار و تلطیف عواطف ، بر ارزش های والا و پویا تأکید ورزد . ٩- در تسهیل و تعمیم آگاهی های جالب و ارجدار در میان بیشترین شمار مخاطبان آگاه و نیمه آگاه ،بی نصیب افتادگان را از نظر دور ندارد . ١٠- انرژی روانی انسانها را در جهت ترقی و تعالی جاری سازد و از این راه حرکت تکاملی اجتماع و روند پیشرفت و تعالی فردی و اجتماعی را شتاب بخشد . http://dehkadeh-jahani.blogfa.com/ |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|