خوش آمديد,
مهمان
|
|
نظریه نیازمندی گاس :
1- مخاطب پویا و فعال است 2- مخاطب نیازمند پیام است 3- مخاطب آغازگر ارتباط است 4- مخاطب به هیچ وجه منفعل نیست نظریه تزریقی سرژچاکوتین: 1- مخاطب منفعل فرض می شود. 2- از روش بمباران اطلاعاتی استفاده می شود. 3- پیام به مخاطب تزریق می گردد. کنشهای چهارگانه وسایل ارتباطی: 1- خبر 2- سرگرمی 3- آموزش 4- تبلیغ تقسیم بندی ارتباطات: 1- ارتباطات مستقیم و شخصی (حضوری) 2- ارتباطات غیرمستیقم و غیرشخصی و (غیرحضوری) 3- ارتباطات جمعی یا تودهای 4- ارتباطات توصیفی 5- ارتباطات تحلیلی 6- ارتباطات اقناعی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
درست است. متشکرم.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|