خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه درس جامعه شناسی تبلیغات
نظریه نیازمندی گاس: 1- مخاطب پویا و فعال است. 2-مخاطب نیازمند پیانم است. 3-مخاطب آغازگر ارتباط است. 4-مخاطب به هیچ وجه منفعل نیست. نظریه چاکوتین:نظریه تزریقی .در تبلیغات تاکید زیادی بر آن می باشد. 1-مخاطب منفعل محض فرض می شود. 2-از روش بمباران اطلاعاتی استفاده می شود. 3-پیام به مخاطب تزریق می شود. از سویی تبلیغات با گسترش وسایل ارتباطی توسعه یاقته است.و خود به عنوان یکی از کنش های چهارگانه وسایل ارتباط جمعی یعنی 1-خبر.2-سرگرمی و آموزش می باشد.3-آموزش.4-تبلیغ مطرح است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|