خوش آمديد,
مهمان
|
|
جامعهشناسی تبلیغات نوعی نگاه جامعهشناختی به پدیده تبلیغات است. یعنی به وسله تبلیغات چه تأثیری در جامعه میگذاریم و جامعه باعث چه تغییری در تبلیغات میشود. باید بدانیم که چه اصولی را باید رعایت کنیم تا زمانی که شناخت جامعه به درستی نباشد تبلیغات جواب درستی نمیدهد و مؤثر نمیباشد. اما برعکس اگر شناخت جامعه به درستی انجام شود تبلیغاتی که در آن زمان در جامعه میشود میتواند آنچنان مؤثر باشد که تا نسلها بعد در ذهنها باقی بماند مثل تبلیغات تاید، نستله و ریکا و ... و همچنین میتواند ضامن بقای فروش آن محصول در سالهای متمادی نیز باشد. تبلیغاتاین محصولات آن چنان شدت داشت که توانست در اذهان بماند.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
متشکرم.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|