خوش آمديد,
مهمان
|
|
نقش و اهمیت تبلیغات
الف : ابزار ترویج ب : کارکرد تبلیغات ( تولید کننده ، مصرف کننده ، جامعه) ابزار ترویج عبارتند از : تبلیغات در خدمت معرفی محصولات سازمانهاست ، فروشندگی شخصی یا فرد به فرد برای اقناع مشتریان خاص است ، روابط عمومی به حرف مخاطبان و مشتریان گوش میدهد ، پیشبرد فروش روشی برای توسعه فروش و رقابت با رقباست . کارکرد تبلیغات یعنی اینکه چه کالایی استفاده کنیم ، چه لباسی بپوشیم ، چه غذایی بخوریم و ... کارکرد تبلیغات برای تولید کنندگان : به معرفی کالاهای جدید کمک میکند ، موجب فروش کالاهای موجود از طریف ورود به بازارهای جدید و جلب مشتریان جدید میشود ، تولید انبوه کالا را تسهیل میکند کارکرد تبلیغات برای مصرف کنندگان: تبلیغات مردم را نسبت به کالای جدید و کاربردهای متنوع کالا اگاه میسازد ، باعث صرفه جویی در زمان خرید مشتریان میشود ، کارکرد تبلیغات برای جامعه : ایجاد اشتغال ، بالا بردن سطح زندگی مردم ، رسانه و تبلیغات دارای ارتباط دوسویه هستند ، تعریف جامعه شناسی تبلیغات : جامعه شناسی تبلیغات با نگاهی به جامعه شناسی ارتباطات و روانشناسی اجتماعی ، افکار عمومی و بازاریابی تکمیل میشود ، زیرا موظف است از زوایای مختلف اثار اجتماعی تبلیغات را بررسی کند جامعه شناسی تبلیغات مطالعه تاثیرات پدیده تبلیغات بر اقشارو گروه ها به طور خاص ( مثلا کودکان) و تاثیرات تبلیغات بر جامعه به طور عام ( تاثیرات بر زبان یک ملت است) |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|