خوش آمديد,
مهمان
|
|
بر اساس نظریات درگیري در سه سطح قابل بررسی است :
-1 میزان درگیري با تبلیغات توجیه تبلیغات تجاري اثربخشی تبلیغات تجاري براي ترغیب به خرید -2 میزان درگیري با محصول اهمیت نسبی طبقه محصول درك ویژگی هاي متفاوت محصول ترجیح دادن یک مارك تجاري خاص -3 میزان درگیري در مورد تصمیم خرید مقدار جمع آوري اطلاعات زمان صرف شده براي ارزیابی گزینه ها نوع تصمیم به کار گرفته شده در انتخاب |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
متشکرم.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|