خوش آمديد,
مهمان
|
|
نظریه رسانه های سرد و گرم
رسانه های گرم رسانه های هستند که مخاطب را وادار به تخیل نموده و در مجموع از ابتدا تا انتهای هر پروسه تخیل مخاطب را بکار میگیرد مانند رادیو اما رسانه سرد مانند تلوزیون رسانه ای است که از در گیر کردن تخیل مخاطب اجتناب کرده و بیشتر رسانه های تصویری در زمره رسانه های سرد بوده . این نظریه نسبی است به عنوان مثال روزنامه در مقایسه با تلوزیون رسانه ای گرم است ولی در مقایسه با رادیو سرد . |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
درست است . متشکرم.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|