خوش آمديد,
مهمان
|
|
سلام استاد گرامی
متن کامل موضوع کنفراس گروه با عنوان تبلیغات تجاری را برایتان ارسال کردم امیدوارم مطلوب و مفید باشد خلاصه: تبلیغات عبارتست از ارتباط و معرفی غیر مشخص محصول یا خدمات ازطریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای مؤسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند بسیاری از صاحب نظران با تبلیغات موافقندوآن را نیروی خلاقه ای برای ترغیب و تشویق میل عمومی به مصرف محصول می دانند بالا رفتن سطح آگاهی اجتماعی , رشد فکری و تغییر سلیقه مردم از یک طرف و رشد سطح درآمد و افزایش جمعیت و تمایل به مصرف , بهتر زیستن از طرف دیگر مسأله تبلیغ را به شدت تحت تأثیر قرار داده است با اینکه در دنیای امروز امکانات شناخت و شناساندن نسبت به قرن گذشته به مراتب بیشتر شده است, برجسته سازی و شاخص قرار دادن موضوعی خاص وجلب افکار عمومی و نفوذ در ذهن وقلب دیگران مشکل تر و پیچیده تر گردیده است دو اصل مهم که حاکم بر کلیه فعالیتهای تبلیغاتی می باشد عبارتند از: بدترین آگهی ها لااقل برای مدت کوتاهی در ازدیاد فروش مؤثرند اصل دوم : تبلیغات خوب , کالای بد را به مدت طولانی نمی فروشد
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|