خوش آمديد,
مهمان
|
|
مقالهای را که در پیش رو دارید مطالعاتی است پیرامون تبلیغات شهری، از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جهت آشنایی اذهان خوانندگان با نقش تبلیغات و تاثیر آن بر فرهنگ عمومی فراهم آمده و بهیچ وجه مدعی پرداخت کامل نسبت به تبلیغات نمیباشد، تنها زوایایی را در این زمینه منعکس مینماید، امید که محققان این مرز و بوم به تحقیق منسجمتری در این زمینه بپردازند. صاحبنظران و اندیشمندان، قرن حاضر را که در سالهای پایانی آن بسر میبریم قرن بمباران اطلاعات نامیدهاند. امروزه هیچ جامعهای ( در قالب کلیتر هیچ کشوری ) نمیتواند به علت پیوندهای عمیق فرهنگی، سیاسی، اقتصادی مذهبی و... خود را درمحدوده مرزهای جغرافیائی خویش محصور ساخته و با دیگران به تبادل نظر نپردازد.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|