دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه تحقیق در خصوص(اهداف در تبلبغات)

خلاصه تحقیق در خصوص(اهداف در تبلبغات) 10 سال 3 روز ago #76758

تبلیغات عملی است که فروشنده یا تولید کننده کاری انجام می دهد تا خریدار از کالای تولید شده با خبر شود که با روش های گوناگونی انجام می شود.
تاریخچه تبلیغات به دو دوره عصر باستان و دوران جدید تقسیم می شود.
تبلیغ در اصل به اقدامی گفته می شود که نظر و توجه افراد را به خود جلب کند یا یک نوع کشش و جاذبه یا نیاز برای شخص مخاطب و مصرف کننده بوجود آورد.
اولین مسئله در تبلیغ روشن شدن و مشخص کردن اهداف تبلیغات است از جمله اهداف: اطلاع رسانی، آگاه کردن مشتری از محصول جدید، آشنا کردن افراد با طرز کار محصول و تشویق مشتری برای خرید محصول، حفظ و نگهداری جایگاه محصول در ذهن مشتری.
اهداف تبلیغاتی مقاصدی هستند که سیستم مدیریت تبلیغات در جهت آنها حرکت می کند. ورودی ها، فرآیندها و خروجی های یک کمپین تبلیغات همگی در راستای رسیدن به اهداف عمل می کنند. اهداف تبلیغاتی مناسب منعکس کننده منظور یک سازمان هستند و به عبارت دیگر مستقیماً از مأموریت سازمان منتج می شوند.
تبلیغات سیاسی هم شکلی از تبلیغات است و هدف جلب توجه و حمایت مخاطب است. آنچه حائز اهمیت است داشتن یک برنامه تبلیغاتی اثربخش است. باید مخاطبان هدف، ساختار و محتوای پیام، رسانه و ساختار هزینه به صورتی حرفه ای و کارشناسی شده تعریف شده باشند. در این تبلیغات شخص ترویج عقاید، اهداف و آموزه های خود را برای جلب افکار عمومی در درون مرزهای ملی بکار می گیرد.
خانم ها زینلی- جوانمرد- بختیاری
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: علی احمد الفتی