یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ترجمه

ترجمه 9 سال 11 ماه ago #85498

/ از نظر عموم در دنیای تجاری فوق پیشرفته امروزی خلق تصویر صحیح عنصر اساسی بقای هرسازمانی است.
2/ حرفه روابط عمومی بصورت جدی بروی توسعه کالا روابط ثبت یک شرکت و خدمات پیش از فروش بصورت جدی کار میکند.
3/ در ادامه صفحات ما نگاهی خواهیم انداخت به چگونگی رشد یافتن این رشته و کارهایی که ممکن است وظایف یک مدیر روابط عمومی باشد و چگونگی تاثیرات روابط عمومی به روی یک سازمان, مهارتهای لازم جهت ایفای نقش درست و موثر در کار روابط عمومی.
4/ نهایتا نتیجه مصاحبه یکی از متخصصین روابط عمومی که بعنوان مسدول در مجمع عمومی بازنشستگی و مزایای بهداشت و سلامت اتحادیه کلیساهای متودیسم کار میکند اراده خواهد شد.
5/ رشته روابط عمومی هنوز همانند حقوق و پزشکی بعنوان یک حرفه لحاظ نمیشود واقعا روابط عمومی مسیر وقایع قرن بیستم است با این حال ریشه روابط عمومی را میتوان در تمدنهای باستانی دنبال کرد
6/ ما میتوانیم یک مقاله در روابط عمومی برای شما بنویسیم.
7/ یکی از داشته ها و داراییهای روابط عمومی که بعنوان مشخصه های ذاتی آن نیز هست تمرین تاثیر گزاری با استفاده از ارتباطات است میتوان گفت داستان موسی و ده فرمان اولین قرارداد و سند روابط عمومی در تاریخ میباشد که در این مبحث با ساختاری کاملا صریح و با هدفی مشخص به منظور تاثیر بر مردمان یهود و هدایت آنها به سمت باورها و اعتقادات اصلاح شده از خدا به موسی رسیده است.
8/ تازه ترین و مورد قبول ترین نمونه استناد به روابط عمومی در تاریخ باستانی 1800 سال قبل از میلاد مسیح در قرن جابیلونی ها پیدا شده به طوری که بسیاری از تکنیکهای درو و برداشت محصولات در روز با ترویج حکاکی بر روی تخته سنگ برای کشاورزان بود تا آنها به آن نگاه کرده و استفاده میکنند.
9/ تا سال 1903 که ریپورتر وال استریت یک ایده جدید درباره رشته آرام که این روزها با پی ار شناخته میشود را معرفی کرده است, آقای لی علنا اظهار داشت که جامعه مستحق است که مطلع باشد و هر کسب و کاری با حرکت در جهت صداقت دقت و تاثیرگزاری میباید به منتقدان خود اجازه عمل دهد.
10/ این ایده آقای لی مبنی بر مسدولیت پذیری در قبال محافظت از آگاهی درست جامعه در جریان قرن بیستم در جامعه آمریکا قوت گرفت و بعنوان عصر ظهور رشد موسسات حقوقی آشفتگی برای بقای جامعه شناختی گروههای ذینفع بسیار گوناگونی که در سطح جامعه معرفی شده اند رشد دانش ییچیده و غیر طبیعی مردم و خانواده ها.
11/ در راستای شکوفایی دردنیای حکومت مردم بر مردم(دموکراسی)
مدیر پی آر چه کاری انجام میدهد.
در این راستا ,عملکرد و مدیریت تجارت, مدیر پی آر در رابطه با راهبرد به وجود آوردن زمینه برای دستیابی به اهداف و آرمانهای عمومی در تشکیلات برای کاری که انجام میدهند در حالیکه در همان زمان, تلاشها در جهت دستیابی به اهداف آن بخش, تحت نظر بودجه کنترل میباشد.
اگرچه مدیری وجود ندارد که بتواند بطور دقیق توضیح دهد که چه کاری باید رد راستای کامل شدن و رسیدن به اهداف صورت گیرد.
شاید بهترین راه برای رسیدن به سوال اینکه مدیر پی آر چه کاری انجام میدهد که بعنوان نظارت در روابط اجتماعی توضیح داده شده است. طبق وظایف اعمالی که روی مقام و نقشهای روابط اجتماعی و عمومی در جامعه آمریکا صورت میگیرد.
از این عملکرد پی آر میتوان بعنوان تلاشهای تشکیلات برای برندتان در همکاری گروهی از افراد در اجتماع تعریف شود.(سیاتل 45)
مدیریت های حرفه ای پی آر تمامی روابط بین یک بخش و اجتماع میباشد که بطور مستقیم و غیر مستقیم رود اهداف و آرمانهای تشکیلات تاثیر خواهد داشت.
12/ چگونه یک پی آر میتواند روی تشکیلات و عملکرد آن تاثیر بگزارد؟
یکی از عملکردهای تشکیلات و تاثیرات آن توسط روابط عمومی و بازاریابی میباشد.
در حقیقت شماری از تشکیلات هنوز بعنوان بخشی از روابط عمومی در بخش بازاریابی محسوب میشوید. حتی اگر اغلب اوغات هنگامی که در این سمت قرار میگیرند.
روابط عمومی بعنوان یک هویتی است که دچار اهمال شده است با این وجود روی هم رفته یک بخش از روابط عمومی که در خور شایسته جدایی ناپذیر است از موقعیتهای این بخش میباشد.
1/ آنها افرادی درخشان و برجسته هستند کسانیکه قادر هستند سوالهای دقیق و درست را در کسانیکه قادر هستند کسانیکه قادر هستند سوالهای دقیق و درست را در زمان مناسب و ارتشی بپرسند.
2/ آن ها مهارتهای بسیار بالا و خوبی دارند.
3/ آنان افرادی هستند که بسیار خود انگیخته اند و تنهایی شروع کننده کار هستند و هیچگونه وابستگی ندارند به دیگران و هدایت آنان ندارند که منتظر این باشند که به آن ها گفته شود: قدم بعدی چیست و چگونه باید این قدم را بردارند.
4/ این افراد بسیارخوب هستند نویسندگانی تاثیرگزارند آنها ازتکه کاغذهای سفید هراسی ندارند.
18/مصاحبه با پی آر حرفه ای در چی پی او پی اچ بی
19/برای سود وعدم سود روابط عمومی بخش هواناپذیر از داد و ستد روزانه میباشد.
هیئت اصلی و منابع سلامتی هیچ برتری نسبت به هیئت های دیگر ندارند.ضمیمه در این تشکیلات توسط یکی از نمایندگان روابط عمومی کامل میشود
20/ نتیجه گیری
اهمیت روابط عمومی در موسسه شغلی برای صحت و سلامت مالی شگفت آور است.
بدون این اختصاص در نظریه های حرفه ای, تعدادی از موسسات عمومی میباشد. همچنین بودن این اختصاصات موسسات هرگز به سودی کامل از سفارش و تشکیلات کالا دست پیدا نخواهند کرد.
ایده شده است رشد این عملکرد در قرن بیستم روی زندگی قومی و مردمی همچنین در طول عمر و اهمیت آن از زندگی کشاورزی تا اجتماع صنعتی تاثیرگزار گذاشته است.
روابط عمومی و افراد قسمت یکی از پراهمیت ترین اهداف و برنامه کلی این موسسه ها بوده است و یکی از مهمترین ققدم های متبحرانه دراین قرن 21 بوده است که در انقلاب صنعتی پیش میرود روابط عمومی حد و مرزی هستند که برای بدست آوردن هرچه بیشتر قدرت میباشند که در نهایت این عملکرد عملکردی کامل در راستای ساختار تجاری و شغلی میباشد که بصورت صنعت جهانی نام برده است.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: منصوره سعیدپور سرچشمه