خوش آمديد,
مهمان
|
|
به نام خدا
سرپرست به کسی گفته می شود که مسئولیت هدایت و اداره دیگران را به عهده دارد و بر اجرای کار توسط دیگران نظارت می کند . سرپرست چندین کارمند دارد که به او گزارش می دهند ، کار سرپرست از طریق افراد زیر مجموعه صورت می گیرد ، تلاش سرپرست برای رسیدن به اهدافی است که از طریق مدیران ارشد تعیین می شود در کل فعالیت سرپرست اجرایی و عملیاتی است . مدیریت معمولا به سه سطح تقسیم می شود : 1- مدیران عالی 2- مدیران میانی 3- مدیران عملیاتی یا سرپرستان مدیران عالی کسانی هستند که واکنش های سازمان را در برابر محیط معین می کنند . مدیران میانی مدیرانی هستند که پایین تر از مدیران ارشدبوده و پل ارتباطی میان مدیران عالی و مدیران عملیاتی هستند . مدیران عملیاتی در پایین تر از سطح سلسله مراتب مدیریت قرار میگیرند ، به طور کلی بیشتر وقت خود را صرفارتباط مستقیم با کارکنان می کنند و وقت کمی را صرف برنامه ریزی و گزارش نویسی می کنند . سرپرستان دارای پنج وظیفه اصلی می باشند : 1- برنامه ریزی 2- سازماندهی 3- کنترل 4- هدایت و رهبری 5- به کار گماری کارمندان . |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: بهاره عظیمی جوزانی
|