خوش آمديد,
مهمان
|
|
مقدمه:
امروزه، تغييردرروند تجاری مانند آزادسازی اقتصادي، جهاني سازي و تکامل سريع اينترنت نقش سازمانها را در زمينه ارتباط با مشتري متحول کرده است. در اين ميان مشتريان به دليل آگاهي فزاينده، دسترسي آسان به اطلاعات فراوان ودر نتيجه دارا بودن حق انتخاب بيسابقه، موجب تغيير در محيط بازار شدهاند. در سایه همین رویکردهای جدید مدیریتی، نقش و اهمیت مشتری رشد تصاعدی پیدا کرده و دیگر حدی برای مشتریمداری وجود ندارد. بر پایه چنین رویکردی به اندازهای که سازمانها به حرف و حق مشتری اهمیت قائل هستند،
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
مطلب ارسالی تکراری است
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|