پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ]چرا مشتری مداری؟

]چرا مشتری مداری؟ 9 سال 11 ماه ago #84781

  • رضا قلیچی
  • رضا قلیچی's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 19
  • Thank you received: 3
با عرض سلام خدمت استاد محترم:

در بازار رقابت، دلیل محوریت مشتری، افزایش درآمد و کسب سود است. در حوزه خدمات دولت ها، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع با الزام قانونی، بخشنامه یا صدور دستورالعمل مورد توجه قرار گرفته است. در بازار رقابت، دلیل محوریت مشتری، افزایش درآمد و کسب سود است. در حوزه خدمات دولت ها، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع با الزام قانونی، بخشنامه یا صدور دستورالعمل مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که در عرصه فروش کالا و ارائه خدمات انحصاری که امروزه به فراوانی در تعاملات اجتماعی وجود دارد، ضرورت مشتری مداری، کرامت انسانی و انگیزه های معنوی است. ضرورتی که غفلت از آن، کرامت انسانی عرضه کنندگان را مخدوش می کند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: داود امینیان

]چرا مشتری مداری؟ 9 سال 11 ماه ago #84920

با سلام و تشکر از مطلب ارسالی لطفا منبع آن را نیز ذکر نمایید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.