خوش آمديد,
مهمان
|
|
اهمیت انتشارات در روابط عمومی :
تعریف روابط عمومی : یکی از نهادهای اجتماعی است وابسته به یک سازمان مادر ( شرکت خصوصی ، دانشگاه ، شهرداری ، وزارتخانه و ...) وظیفه روابط عمومی: تعادل بین سازمان و افراد و نهادهای خارج از آن . روابط عمومی در واقع سازمان را به جامعۀ مخاطب خود معرفی میکند و باز خورد فعالیت سازمان در جامعه را به سازمان منتقل میکند. وظایف انتشاراتی روابط عمومی :روابط عمومی برای ایجاد تعامل بین سازمان و مخاطبان از ابزارها و روشهای مختلفی استفاده می کند . یکی از این ابزارهاصنعت نشر است . ماهیت فعالیتهای روابط عمومی شبیه فرایندهای صنعت نشر است چون روابط عمومی برای انجام وظایفش باید وظایف زیر را که با وظایف نشر و ناشر همخوانی دارد به خوبی انجام دهد . 1- اهداف و وظایف را جمع آوری و به شکل مناسب ، ساده و قابل فهم تبدیل و منتشر کند. 2- مقررات ، آئین نامه ها و بخش نامه ها را تهیه و انتشار دهد . نشر الکترونیکی یکی از بهترین گزینه هاست. 3- کالاها و خدمات سازمان و تغییرات آنرا شناسایی و برای مخاطبان توصیف کند. 4- تهیه و تنظیم ارائه گزارشهای متعدد روزانه ، ماهانه یا سالانه . 5- سازمانهای علمی و پژوهشی ، اطلاعات را تمایل دارند در اختیار جامعه مخاطب قرار دهند . روابط عمومی ها با انتشار کتاب ، مجله ، خبرنامه ، بریده جراید و یا گاهنامه این کار را انجام می دهند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|