دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تاکتیک

تاکتیک 9 سال 10 ماه ago #92244

1-تاكتيك برجسته سازي يا مبالغه يا بزرگ نمايي
2-تكرار ،تاكيد وتاييد
3-تداعي خاطره
4-تازگي وتفاوت
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تاکتیک 9 سال 10 ماه ago #92245

1- برجسته‌سازی يا مبالغه يا بزرگنمايی: در تبلیغات نباید در صدد بیان دقیق عین واقع بود، بلکه باید در بزرگ ساختن آن اقدام کرد. در تبلیغات از شیوه دروغ بزرگ که به هیتلر نسبت داده می‌شود بهتر می‌توان استفاده کرد، زیرا به باور او و دروغ‌های کوچکتر زود برملا می‌شود در حالیکه با تکرار دروغ‌های بزرگ می‌توان افراد را به پذیرش ناواقعی‌ترین چیزها وادار کرد.
2- تکرار، تایید و تاکید: در این روش مبلغ تلاش می‌کند با شیوه‌های گوناگون و به تکرار در مراکز و اماکن و رسانه‌های متنوع بیشتری را با تبلیغ کالا آشنا کند، در واقع هجمه‌ای از تبلیغات را در زمانی خاص سازماندهی می‌کند البته مبلغ بایستی هوشیار باشد که تکرار بیش از حد پیام مخاطب را خسته نکند.
3- تداعی خاطره: در این تاکتیک مبلغ تلاش می‌کند با یادآوری گذشته مشتریان را جذب تبلیغ کند. مثلا با یادآوری خاطرات کودکی یا خاطرات عید.
4 فراوانی و کثرت (ترین): در این تاکتیک با استفاده از آمار و ارقام مثل پرفروش‌ترین، قوی‌ترین و عموما از ترین‌ها کمک می‌گیرند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: سعیده حاج علی