خوش آمديد,
مهمان
|
|
خانم وزیری
ممنون |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
اقای احمدی
وبقیه کسانی که فقط نام برده اند هر مورد باید توضیح هم داده شود |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: صادق احمدی
|
|
تاکتیکهای تبلیغ
برخی از مهمترین تاکتیکهای تبلیغاتی که به طور مکرر مورد استفاده مبلغان و صاحبان کالاها قرار میگیرد به شرح زیر است. 1- برجستهسازی يا مبالغه يا بزرگنمايی: در تبلیغات نباید در صدد بیان دقیق عین واقع بود، بلکه باید در بزرگ ساختن آن اقدام کرد. در تبلیغات از شیوه دروغ بزرگ که به هیتلر نسبت داده میشود بهتر میتوان استفاده کرد، زیرا به باور او و دروغهای کوچکتر زود برملا میشود در حالیکه با تکرار دروغهای بزرگ میتوان افراد را به پذیرش ناواقعیترین چیزها وادار کرد. 2- تکرار، تایید و تاکید: در این روش مبلغ تلاش میکند با شیوههای گوناگون و به تکرار در مراکز و اماکن و رسانههای متنوع بیشتری را با تبلیغ کالا آشنا کند، در واقع هجمهای از تبلیغات را در زمانی خاص سازماندهی میکند البته مبلغ بایستی هوشیار باشد که تکرار بیش از حد پیام مخاطب را خسته نکند. 3- تداعی خاطره: در این تاکتیک مبلغ تلاش میکند با یادآوری گذشته مشتریان را جذب تبلیغ کند. مثلا با یادآوری خاطرات کودکی یا خاطرات عید. 4 فراوانی و کثرت (ترین): در این تاکتیک با استفاده از آمار و ارقام مثل پرفروشترین، قویترین و عموما از ترینها کمک میگیرند. 5- ترس: در این تاکتیک سیاستمداران، نمایندگان فروش بیمه و بقیه مبلغان ترس را در دلها میافکنند تا مردم را انگیزهمند و متقاعد کنند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1-فراوانی وکثرت :در این تاکتیک با استفاده از آمار وارقام مثل پرفروش ترین ،قوی ترین وعموما از(ترین ها)کمک می گیرند.
2-ترس:در این تاکتیک سیاستمداران نمایندگان فروش بیمه وبقیه مبلغان ترس را در دل ها می افکند تا مردم را انگیزه مند ومتقاعد کنند. 3-تداعی خاطره: در این تاکتیک مبلغ تلاش می کند با یاداوری گذشته مشتریان را جذب تبلیغ کنند. 4- تکرار،تائید،تاکید: در این روش مبلغ تلاش می کند با شیوه های گوناگون به تکرار در مراکز واماکن و رسانه های متنوع مشتری را با تبلیغ کالا آشنا کند در واقع حجم ای از تبلیغات را در زمانی خاص سازماندهی می کند البته مبلغ بایستی هوشیار باشد که تکرار بیش از حد پیام مخاطب را خسته نکند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1-تاكتيك برجسته سازي يا مبالغه يا بزرگ نمايي
2-تكرار ،تاكيد وتاييد 3-تداعي خاطره 4-تازگي وتفاوت 5-فراوانی و کثرت |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1_برجسته سازی یامبالغه یابزرگنمایی
2_تکرار.تأکیدوتأیید 3_تداعی خاطره 4_تازگی وتفاوت |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|